Медията затвърждава позицията си на предпочитан източник
на информация и забавление за аудиторията в активна възраст
И през месец април
зрителите в активна възраст /18-49 г./ гласуват най-голямо доверие на NOVA,
както за своевременна информация по актуални теми, така и по отношение на
развлекателното праймтайм съдържание. Данните на пийпълметричните агенции
сочат, че NOVA продължава да е предпочитана медия от
гледащите телевизия зрители. Двете
действащи системи за измерване на телевизионната аудитория у нас /Nielsen
Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria/ отчитат значителното предимство на тази телевизия спрямо другата конкурентна.
В условията на извънредно
положение в страната зрителите в активна възраст припознават NOVA като надежден източник на информация. Според
данните за април, средният аудиторен дял на новинарските емисии заедно с
извънредните включвания излъчени по NOVA, чувствително превъзхождат по аудиторен дял емисиите на бТВ през месеца.
По-висока зрителска оценка получават и сутрешните блокове „Здравей, България“ и
„Събуди се“, както и следобедните публицистични предавания „Плюс-Mинус“ и „Неделята на NOVA“, спрямо резултатите
на съдържанието на конкурентната медия по същото време.
Вярна на своите зрители, NOVA продължава да предлага качествено развлекателно съдържание, запазвайки актуалните
праймтайм проекти в програмата си през пролетния телевизионен сезон.
Предаванията в най-гледания часови пояс са предпочитани от аудиторията в
активна възраст според доставчиците на пийпълметрични данни в България. За
пореден месец най-голям зрителски интерес предизвиква осмият сезон на култовото
шоу за звездни преобразявания „Като две капки вода“, „Hell’s Kitchen България“ превъзхожда в кулинарния жанр, а съботно-неделният праймтайм привлича с
риалити формата „Един за друг“. Следвайки дългосрочния си ангажимент в подкрепа
на българското кино и този сезон NOVA предложи премиерни български заглавия. Комедийният
сериал „All Inclusive“
се нарежда сред
най-успешните родни продукции тази пролет. На висок зрителки интерес се радват още
сериалът „Ягодова луна“, както и деветия сезон на медицинската драма „Откраднат
живот“.
Всички ключови праймтайм
продукции на NOVA
са със значително
по-висок аудиторен дял от дела на съдържанието на конкурентната медия по същото време, сред зрителите на възраст 18-49
години. Данните и на двете пийпълметрични системи красноречиво показват, че първите
6 позиции в класацията на най-гледаните предавания от тази аудитория през
месеца принадлежат на NOVA.
Внушително е количеството
на видеогледанията на праймтайм съдържанието, генерирани в онлайн платформите
на компанията. Според „Google Analytics“ надвишават 11,7 милиона видеогледания от началото на сезона.
Считано от 1 май 2020 г.
NOVA преминава към измерване на телевизионната аудитория за всички канали от
портфолиото на медията чрез услугите на „ГАРБ Аудиенс Межърмент България“ АД.
Няма коментари:
Публикуване на коментар