Расте интересът към новинарското съдържание,
свързано с COVID-19
пандемията
Най-много зрители са
гледали редовните и извънредни емисии, актуални предавания и други специални
студия на bTV,
посветени на коронавирус епидемията в България,
през април 2020
/ГАРБ, 4+/.
Специалното студио
„Кризата COVID-19:
Всичко, което трябва да
знаете“, е привлякло повече от 1.1 милиона зрители и 39% дял от всички в часовия пояс на 2 април. Сред най-гледаните новинарски програми миналия
месец бяха и специалното COVID-19 издание „Какво следва“, извънредната пресконференция на премиера,
специалното интервю с президента в рубриката „Питай“ и благотворителния концерт
по bTV
в подкрепа на най-засегнатите
от епидемията #ПомогниОтВкъщи.
bTV
Новините в 19 часа е
водещият източник на информация сред всички ТВ емисии.
През април „Тази сутрин“
остана информационният лидер в ранните часове на деня с 35,7% дял от всички
зрители. „Лице в лице“ е
предпочитаното актуално предаване в следобедите в делничните дни /33,1% дял/, а „120 минути“ привлича най-голямата аудитория в късния неделен следобед /28,2%/.
Българските зрителите
високо оценяват пренасочването на фокуса на bTV Media Group върху новините и актуалните предавания по
време на COVID-19
епидемията и според скорошно
независимо проучване и онлайн данните за btvnovinite.bg за март 2020.
В месеца, в който беше
обявено извънредно положение в страната заради COVID-19 епидемията,
новинарският сайт на bTV отбеляза 53% ръст спрямо февруари 2020 година. Така,
през март btvnovinite.bg се
изкачи на челната позиция сред всички сайтове у нас, с 2 331 598
реални потребители /Източник: Gemius/.
Само за месец уникалните
видеогледания на btvnovinite.bg също отбелязват голям скок спрямо февруари - със
72%, до 1 919 863 за март /Източник: Google Analytics/.
Специалната секция за COVID-19, лайв
стриймовете от извънредни и други важни събития и брифинги и новите рубрики,
като „Шампиони под
карантина“, създадена от екипа на bTV Спорт, са само част от
обогатеното съдържание на btvnovinite.bg, съобразено с извънредната ситуация.
Програмните промени,
въведени от bTV
във връзка с пандемията,
са изцяло съобразени с настоящите приоритети на компанията: да опази здравето
на екипа си и да гарантира, че зрителите ще получават навременна, адекватна,
полезна и достоверна информация по всяко време на деня, на всички платформи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар