Translate

понеделник, 11 май 2020 г.

Beiersdorf България дари 60 000 лв. в подкрепа на борбата с COVID-19


Компанията подкрепи дейността на Българския червен кръст, Фондация BCause и Каритас България

Производителят на NIVEA - Beiersdorf, ще дари сума в размер на 60 000 лева в подкрепа на дейността на три местни организации в битката с COVID-19. Сумата ще бъде разпределена по равно между Българския червен кръст, Фондация BCause и Каритас България. Дарението е част от международна програма за подкрепа, инициирана от Beiersdorf AG, като част от политиката на компанията “Care Beyond Skin” /Грижа отвъд кожата/. Кампанията “Care Beyond Skin” изразява отдадеността на компанията отвъд основния й бизнес – грижата за кожата - и увеличаване приноса към обществото и планетата.
Румяна Ковачева, Marketing Team Leader на NIVEA за България, коментира:
-Кризата с COVID-19 беляза абсолютно всички сфери на живота и напълно преобърна ежедневието ни. Като международна компания, чиято основна философия винаги е била да осигурява грижа – за семейството, за кожата, за околната среда, наша мисия е да се погрижим и да подкрепим най-уязвимите в този труден момент. Това са хората в неравностойно социално положение, които в момента разчитат на дейността на доброволческите организации.
Общата сума от 60 хиляди лева ще бъде разпределена по равно към всяка от трите организации, които активно помагат за преодоляване на пандемията с COVID-19.
  • Българският червен кръст обяви Национална благотворителна кампания „Заедно срещу коронавируса“ в подкрепа на битката с COVID-19. Дарените средства се използват за осигуряване на консумативи и апаратура за лечебните заведения, както и предпазни средства за медицинския персонал. Beiersdorf България дарява 20 000 лева за кампанията #ЗАЕДНОСРЕЩУКОРОНАВИРУСА.
  • Фондация BCause организира активна кампания за подпомагане на хора и организации със спешни нужди при кризата с COVID-19 в България, на която Beiersdorf също дари 20 000 лева. Дарените средства се използват за осигуряване на хуманитарна помощ, подслон, лични предпазни средства и подкрепа от специалисти към нуждаещите се.
  • Каритас България е неправителствена организация, чиято основна дейност е подкрепа на самотни или бездомни възрастни хора. В момента на кризата с CОVID-19 възрастните са най-уязвимата група в обществото поради крехкото им здравословно състояние, но и поради наложената социална изолация. Каритас България осъществява пряка подкрепа на възрастни и бездомни хора от цялата страна, като им осигурява продукти от първа необходимост, подслон, директна подкрепа от медицинските сестри, социалните помощници и доброволците на организацията. Beiersdorf подкрепя спешната помощ срещу коронавирус на Каритас с дарение от 20 000 лева. 
Международна програма за подкрепа от Beiersdorf
В края на март Beiersdorf AG обяви своята международна програма за подкрепа в борбата с COVID-19. Компанията предостави 50 милиона евро за подпомагане на кризисното управление, особено в епицентровете на заразата, но също така и в региони със слаби обществени здравни системи и инфраструктури. Beiersdorf ще работи с международни организации и местни власти, за да осигури възможно най-добрия принос за хората в нужда.
Незабавните мерки на Beiersdorf включват:
  • Международно дарение от 1 000 000 литра дезинфектант. Beiersdorf пренасочи дейността във фабриките си на пет континента към производство на дезинфектанти.
  • Дарение в размер на най-малко 5 000 000 продукта за грижа за кожата и ръцете на NIVEA за медицинския персонал по целия свят, чиято кожа в момента е изложена на особен стрес.
  • Директна финансова подкрепа за глобални и местни НПО, които са партньори на концерна Beiersdorf и самите те са изправени пред големи предизвикателства.
  • Подкрепа към личните дарения на служителите на компанията към международни организации за помощ по целия свят и удвояване на даренията направени от тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар