Компанията подкрепи дейността на Българския червен
кръст, Фондация BCause и Каритас България
Производителят на NIVEA -
Beiersdorf, ще дари сума в размер на 60 000 лева в подкрепа на дейността на три
местни организации в битката с COVID-19. Сумата ще бъде разпределена по равно между Българския червен
кръст, Фондация BCause и Каритас България. Дарението е част от международна програма за
подкрепа, инициирана от Beiersdorf AG, като част от политиката на компанията “Care Beyond Skin” /Грижа отвъд кожата/. Кампанията “Care Beyond Skin” изразява отдадеността на компанията отвъд основния й бизнес – грижата
за кожата - и увеличаване приноса към обществото и планетата.
Румяна Ковачева, Marketing Team Leader на NIVEA за България, коментира:
-Кризата с COVID-19
беляза абсолютно всички сфери на живота и напълно преобърна ежедневието ни. Като
международна компания, чиято основна философия винаги е била да осигурява грижа
– за семейството, за кожата, за околната среда, наша мисия е да се погрижим и
да подкрепим най-уязвимите в този труден момент. Това са хората в неравностойно
социално положение, които в момента разчитат на дейността на доброволческите
организации.
Общата сума от 60 хиляди
лева ще бъде разпределена по равно към всяка от трите организации, които
активно помагат за преодоляване на пандемията с COVID-19.
- Българският червен кръст обяви Национална благотворителна кампания „Заедно срещу коронавируса“ в подкрепа на битката с COVID-19. Дарените средства се използват за осигуряване на консумативи и апаратура за лечебните заведения, както и предпазни средства за медицинския персонал. Beiersdorf България дарява 20 000 лева за кампанията #ЗАЕДНОСРЕЩУКОРОНАВИРУСА.
- Фондация BCause организира активна кампания за подпомагане на хора и организации със спешни нужди при кризата с COVID-19 в България, на която Beiersdorf също дари 20 000 лева. Дарените средства се използват за осигуряване на хуманитарна помощ, подслон, лични предпазни средства и подкрепа от специалисти към нуждаещите се.
- Каритас България е неправителствена организация, чиято основна дейност е подкрепа на самотни или бездомни възрастни хора. В момента на кризата с CОVID-19 възрастните са най-уязвимата група в обществото поради крехкото им здравословно състояние, но и поради наложената социална изолация. Каритас България осъществява пряка подкрепа на възрастни и бездомни хора от цялата страна, като им осигурява продукти от първа необходимост, подслон, директна подкрепа от медицинските сестри, социалните помощници и доброволците на организацията. Beiersdorf подкрепя спешната помощ срещу коронавирус на Каритас с дарение от 20 000 лева.
В края на март Beiersdorf
AG обяви своята международна програма за подкрепа в борбата с COVID-19. Компанията предостави 50 милиона евро за
подпомагане на кризисното управление, особено в епицентровете на заразата, но
също така и в региони със слаби обществени здравни системи и инфраструктури.
Beiersdorf ще работи с международни организации и местни власти, за да осигури
възможно най-добрия принос за хората в нужда.
Незабавните мерки на Beiersdorf включват:
- Международно дарение от 1 000 000 литра дезинфектант. Beiersdorf пренасочи дейността във фабриките си на пет континента към производство на дезинфектанти.
- Дарение в размер на най-малко 5 000 000 продукта за грижа за кожата и ръцете на NIVEA за медицинския персонал по целия свят, чиято кожа в момента е изложена на особен стрес.
- Директна финансова подкрепа за глобални и местни НПО, които са партньори на концерна Beiersdorf и самите те са изправени пред големи предизвикателства.
- Подкрепа към личните дарения на служителите на компанията към международни организации за помощ по целия свят и удвояване на даренията направени от тях.
Няма коментари:
Публикуване на коментар