Translate

събота, 16 май 2020 г.

L’Oréal ще предостави 150 млн. евро в подкрепа на уязвими жени и за околната среда


Инвестицията е част от новата програма на компанията - „L’Oréal за бъдещето“

Глобалният козметичен лидер L'Oréal обяви създаването на нова програма за солидарност „L'Oréal за бъдещето“ /L'Oréal for the Future/. В контекста на пандемията Covid-19 и с цел да подпомогне справянето с част от нейните последици L'Oréal дава началото на тази безпрецедентна програма за социална и екологична солидарност, която си поставя следните приоритети:
  •  подпомагане на организации, които оказват подкрепа на силно уязвимите жени, които са сред първите жертви на социалната и икономическа криза, породена от пандемията, със създаването на благотворителен фонд в размер на 50 млн. евро; 
  •  принос за възстановяване на засегнатите естествени екосистеми и за предотвратяване на изменението на климата, като 100 млн. евро ще бъдат инвестирани в околната среда.
Жан-Пол Агон, председател и изпълнителен директор на L’Oréal, коментира: „През следващите месеци човечеството ще бъде изправено пред различни социални кризи, включващи големи трудности и страдания, особено за най-уязвимите. В същото време ние напълно осъзнаваме, че справянето с предизвикателствата в областта на околната среда е все по-належащо. Важно е да не се отказваме и да продължим по пътя към устойчивата трансформация, от която се нуждае светът. Затова искаме да потвърдим ангажимента си към околната среда и запазването на биологичното разнообразие и да помогнем за смекчаване на последствията от социалната криза за жените. Тези две каузи отразяват ценностите и дългосрочния ангажимент на L’Oréal.“
50 млн. евро за подкрепа на силно уязвимите жени
L’Oréal Group, чиято основна мисия винаги е била да подкрепя жените, и днес е насреща за тях и готова да им окаже подкрепа, защото жените са сред силно засегнатите групи от кризата Covid-19, особено по отношение на загуба на работа и доходи. Те представляват голяма част от семействата с един родител и все по-често са принудени да разчитат на хранителни банки за най-основните си нужди. В същото време домашното и сексуалното насилие се увеличават по целия свят, включително във Франция /+30%/, особено поради последиците от карантината.
За да предостави директна помощ на жените в нужда, L'Oréal създава благотворителен фонд от 50 млн. евро, с който ще подкрепи полевите и местните благотворителни организации в техните усилия – да се борят с бедността, да помагат на жените да постигнат социална и професионална интеграция, да предоставят спешна помощ на бежанци и жени с увреждания, да се борят за предотвратяване на насилието над жени и да оказват подкрепа на жертвите.
Александра Палт, Главен директор по корпоративна отговорност в L'Oréal Group, заяви: „Кризата Covid-19 не щади никого, но също така изостря съществуващите неравенства с особено пагубни последици за хората, които вече се борят за социално или икономическо оцеляване или са жертви на злоупотреба, особено жените. Важно е да предприемем действия за подкрепа на най-уязвимите жени. Въпреки тази социална криза, не трябва да забравяме и за необходимостта от силен ангажимент към околната среда. Ако искаме да намерим устойчив и приобщаващ начин да преминем през настоящата криза, трябва да се съсредоточим и върху предотвратяването на изменението на климата и ерозията на биоразнообразието, които сега заплашват още по-силно и радикално да разклатят живота ни, обществата и икономиките, отново с жените като първи жертви.“
100 милиона евро, предназначени за инвестиции в околната среда
В допълнение към дългосрочните си усилия за намаляване на въздействието на компанията върху околната среда, които са част от програмата за устойчиво развитие „Споделяме красотата с всички“, L'Oréal Group реши да инвестира 100 млн. евро за разрешаване на две ключови екологични предизвикателства:
  • регенериране на увредените естествени екосистеми: 50 млн. евро ще бъдат използвани за финансиране на проекти за възстановяване на морските и горските екосистеми, което от своя страна ще открие нови възможности за социално и икономическо развитие на местното население, което зависи от тези екосистеми /развитие на устойчиво земеделие и риболов, екотуризъм, продажба на въглеродни кредити/. Фондът за възстановяване на природата /L'Oréal Fund for Nature Regeneration/ има за цел да възстанови един милион хектара екосистеми, да улови от 15 до 20 млн. тона CO2 и да създаде стотици възможности за работа до 2030 г.
  • предотвратяване на климатичните промени: 50 млн. евро ще бъдат предоставени за финансиране на проекти, свързани с кръговата икономика. С този фонд L'Oréal Group има за цел да допринесе за търсенето на решения и създаването на бизнес модели, които да подпомагат развитието на кръговата икономика, особено по отношение на рециклирането и управлението на пластмасовите отпадъци.
L'Oréal Group планира да представи новата си програма за устойчивост до 2030 г. в края на юни, която ще бъде в унисон с целите на програмата „L'Oréal за бъдещето“ и ще гарантира, че всички дейности на L'Oréal уважават природните закони.
Споделяме красотата с всички /Sharing Beauty with All/ е програмата за устойчиво развитие на L’Oréal
Като част от „Споделяме красотата с всички“, корпоративната програма за устойчиво развитие, стартирана през 2013 г., L'Oréal пое осезаеми ангажименти до 2020 г., обхващащи дейностите на компанията по цялата верига – от дизайна на продукта и получаването на съставки до производството и дистрибуцията, които имат въздействие върху околната среда и обществото.
В края на 2019 г. програмата постигна следните резултати:
  • 78% намаление на емисиите на CO2 от фабриките на компанията и дистрибуционни центрове в сравнение с 2005 г./с 37% увеличение на обемите на производство през същия период/;
  • Подобрен социален или екологичен профил за 85% от продуктите на L’Oréal, представени през 2019 г., като всички нови продукти на групата са разработени с помощта на инструмента за екодизайн SPOT;
  • 90 635 души от уязвими общности са получили подкрепа при намирането на работа, благодарение на програмата за солидарност Sourcing на L’Oréal;
  • За четвърта поредна година L'Oréal получи три отлични оценки – оценка „А“, най-добрият възможен резултат от всички оценки на CDP в три ключови области: защита на
    климата, устойчиво управление на води и на гори. L'Oréal е единствената компания в световен мащаб, спечелила 3 оценки „A“ в класацията на CDP за четири години.
С тази програма за устойчиво развитие, както и със своята силна етична ангажираност, политиката си за насърчаване на многообразието и филантропските си начинания, подкрепени от фондация L'Oréal и марките на компанията, групата на L'Oréal допринася за постигане на 15 от 17-те цели за устойчиво развитие, определени през 2015г. от ООН.

Няма коментари:

Публикуване на коментар