Продукцията е една най-успешните през пролетния
телевизионен сезон
Следвайки дългосрочния си
ангажимент в подкрепа на българските филми и тази пролет NOVA предложи на зрителите премиерни заглавия, сред
които комедийният сериал „All inclusive“. Само за няколко месеца телевизионната поредица се превърна в една от
най-любимите и най-успешни родни
продукции. Забележителен резултат отбеляза и финалът на сериала, който бе
предпочитан в петък вечер от зрителите на възраст 18-49 години. Данните на ГАРБ
Аудиенс Межърмент България потвърждават, че последният епизод е привлякъл 39.1% от аудиторията в активна възраст пред
екраните по това време, което е с 42% повече от дела на втората по гледаемост
телевизия в същия часови интервал /19:58
– 20:58/.
На финала на сезона настъпи
и кулминацията за голямата кауза на „All Inclusive“, свързана с опазването на красивата българска природа. Още в началото
на сериала, наред със смеха и забавленията, като важна сюжетна линия се
разгърна екотемата за спасяването от застрояване на девствените плажове на
родното Черноморие. В последния епизод на поредицата, който постигна рекорден за сезона аудиторен
дял сред зрителите в активна възраст, именно тази обществено значима кауза
обедини героите от различните поколения в сериала.
Над една трета от
гледащите телевизия зрители в активна възраст проследиха незабравимото морско приключение
на семействата Чобанови и Сиромашки от сериала „All Inclusive“. Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България аудиторният дял на NOVA по време на излъчване на сериала е с 31% по-висок от дела на съдържанието на
конкурентната медия по същото време, а продукцията се нарежда сред най-успешните
от портфолиото с български сериали на NOVA от 2016 г. досега.
Над 1,8 милиона са видеогледанията на сериала в
онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп, според данните на Google Analytics.
Няма коментари:
Публикуване на коментар