Translate

четвъртък, 14 май 2020 г.

„Ягодова луна“ - сред успешните продукции на NOVA!


Сериалът спечели вниманието на зрителите в активна възраст

Безспорен е успеха на една от най-очакваните български продукции от портфолиото на NOVA тази пролет – „Ягодова луна“. Премиерното за пролетния сезон заглавие спечели вниманието на зрителите в активна възраст, както в телевизионния ефир, така и в онлайн платформите на NOVA. Неочаквани обрати, специални ефекти и екшън сцени белязаха развръзката на героичната драма, в която е поставен акцент на темите за честта, дългa, достойнството и разбира се – любовта. Изненадващият финал на сериала провокира зрителите и с иновативния подход на заснемане и телевизионен разказ.
Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България показват, че аудиторния дял на последния епизод на „Ягодова луна“ сред зрителите в активна възраст е 25.7%, което е с 15% повече спрямо резултата на съдържанието на втората по гледаемост телевизия в същия часови пояс. Те сочат още, че средно над една четвърт от гледащите телевизия зрители в активна възраст /18-49 г./ са проследили телевизионната поредица, докато в същото време аудиторният дял на конкурентната медия е с 10% под тази стойност, а видеогледанията на „Ягодова луна“ са над 1,4 милиона за целия сезон.
Първият български сериал, посветен на една от най-благородните професии, постави на фокус пожарникарите с почит към тях и ежедневната им жертвоготовност да спасяват човешки животи.
Завладяващата история, дело на утвърдения творчески тандем Елена Иванова и Милена Фучеджиева, привлече зрителите в активна възраст с многопластовите си сюжетни линии, специални ефекти и звезден каст, включващ едни от най-изявените артисти в България.
 „Ягодова луна“ е поредно доказателство за дългосрочния ангажимент на NOVA в подкрепа на българското филмово производство, както и за успешното сътрудничество между телевизия и държавните институции. Сериалът е реализиран в партньорство с Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ при Министерство на вътрешните работи на Р България.
Сериалът се ползва с популярност и в онлайн платформите на „Нова Броудкастинг Груп“.


Няма коментари:

Публикуване на коментар