Сериалът спечели вниманието на зрителите в активна
възраст
Безспорен е успеха на една
от най-очакваните български продукции от портфолиото на NOVA тази пролет – „Ягодова луна“. Премиерното за пролетния
сезон заглавие спечели вниманието на зрителите в активна възраст, както в
телевизионния ефир, така и в онлайн платформите на NOVA. Неочаквани обрати, специални ефекти и екшън сцени белязаха развръзката
на героичната драма, в която е поставен акцент на темите за честта, дългa, достойнството и разбира се – любовта. Изненадващият
финал на сериала провокира зрителите и с иновативния подход на заснемане и телевизионен
разказ.
Данните на ГАРБ Аудиенс
Межърмент България показват, че аудиторния дял на последния епизод на „Ягодова
луна“ сред зрителите в активна възраст е 25.7%, което е с 15% повече спрямо резултата на съдържанието на
втората по гледаемост телевизия в същия часови пояс. Те сочат още, че средно
над една четвърт от гледащите телевизия зрители в активна възраст /18-49 г./ са
проследили телевизионната поредица, докато в същото време аудиторният дял на
конкурентната медия е с 10% под тази стойност, а видеогледанията на „Ягодова
луна“ са над 1,4 милиона за целия сезон.
Първият български сериал,
посветен на една от най-благородните професии, постави на фокус пожарникарите с
почит към тях и ежедневната им жертвоготовност да спасяват човешки животи.
Завладяващата история,
дело на утвърдения творчески тандем Елена Иванова и Милена Фучеджиева, привлече
зрителите в активна възраст с многопластовите си сюжетни линии, специални
ефекти и звезден каст, включващ едни от най-изявените артисти в България.
„Ягодова луна“ е поредно доказателство за
дългосрочния ангажимент на NOVA в подкрепа на българското филмово производство, както и за успешното
сътрудничество между телевизия и държавните институции. Сериалът е реализиран в
партньорство с Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“
при Министерство на вътрешните работи на Р България.
Сериалът се ползва с популярност
и в онлайн платформите на „Нова Броудкастинг Груп“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар