„Модерно е да се чете“ бе подкрепена от над 30
популярни личности и от българските издателства. Кампанията привлича интереса на
младите към книгите превръщайки четенето в мода
„Модерно е да се чете“ е
кампания създадена с цел да призове хората, които обичат да четат книги, да
споделят с други това приятно и полезно занимание, като постват снимки с
любимите си четива в личните си профили в социалните мрежи.
Инициативата незабавно привлече
активно четящите, които се включиха с интересни постове, цитирайки най-силните
моменти от своите любими произведения.
От друга страна, таргет
група са също активните младежи в социалните мрежи, които четат малко или
изобщо не го правят, но се влияят от налаганите във виртуалното пространство
моди. Не случайно мото на инициативата стана „Троянският кон в света на
нечетящите“.
Ива Екимова |
Кампанията бе активно
подкрепена и от над 30 популярни лица от всички сфери на обществения живот, част
от които се включиха в инициативата с любима книга, а други го направиха като
се снимаха с тишъртка на „Модерно е да се чете“. Като лица - примери за подражание,
които имат силата да създават „модите“ и да въздействат на младите, всеки от
тях с особен ентусиазъм застана зад каузата за едно по-добро и четящо бъдещо
поколение.
Ева Веселинова |
„Модерно е да се чете“ бе
подпомогната и от редица български издателства, които предстоят да подарят някои
от хитовите си заглавия на последователите на кампанията. В следващите няколко
месеца организаторите ще зарадват феновете и с много други подаръци.
Единственото,
което ще трябва да направят, за да се сдобият с награда е да се снимат с
любимите си книги, а подробностите ще бъдат обявени в социалните мрежи.
Георги Тошев |
„Забелязах, че активно
четящите книги са хора от определени социални кръгове, но те малко или много
изолират всички останали. Много от тях казват „ние четящите“ и „вие
нечетящите“. Затова създадохме кампания, която да обедини всички. В групите на
„Модерно е да се чете“ няма разделения и всеки е добре дошъл. Там всеки може да
научи нещо ново и защо пък да не хване и първата си книга в ръка,“ коментира създателят
на кампанията Иван Комита.
Невиана Владимирова |
„Модерно е да се чете“ се
осъществява с безвъзмездната подкрепа на ПР агенция „IGM“, фирмата за дигитален
маркетинг -„Hashbook” и клуб „Hacienda Beach“ в Лозенец.
Няма коментари:
Публикуване на коментар