събота, 20 октомври 2018 г.

Зимата влиза в LIDL със селекция от специални зимни продукти


Веригата предлага висококачествени месни предложения от патешко, свинско, телешко, говеждо, както и серия от дивечови изкушения с месо от сърна

Зимата влиза в Lidl със селекция от специални зимни продукти в постоянния си асортимент, като добавя редица нови висококачествени месни предложения, особено подходящи за трапезата през по-студените месеци на годината. Предложенията включват патешко, свинско, телешко, говеждо, както и серия от дивечови изкушения с месо от сърна.
Много често свързваме зимата със студа, тъмнината, кишата, заледените повърхности. Но това е и сезонът, в който по-често ходим на гости на близки и приятели, събираме се вкъщи на топло и похапваме вкусно. За да напомни това, в новата си рекламна кампания Lidl с намигване и с характерното си чувство за хумор представя един позитивен и забавен образ на Зимата, която ще настъпи не само навън, но ще завладее и рекламните визии на веригата и ще преобърне представите на всички за този сезон.
По подобие на други, характерни за Lidl персонажи като Мениджър Свежест, Грил Майстора, Пекарите, новият образ на Зимата ще представя артикулите от зимния асортимент. В контраст с общоприетите представи, Зимата е мъж, той е духовит, жизнерадостен и леко вироглав образ, който бързо се доказва като специалист по въпросите за домашния уют, вкусно приготвената храна и дългите вечери с приятна компания край камината.
Освен традиционните месни продукти от свинско, телешко и говеждо, зимните предложения на Lidl ще включват изкушения като охладена цяла патица, свински ребра, дивечови кюфтенца, както и серия от суджуци и месни пръчици, подходящи за скара или за сушене от любителите на домашно приготвените колбаси. Всяка седмица тези продукти ще вдъхновяват Зимата, заедно с шеф Иван Манчев и шеф Таньо Шишков, да предлагат по една традиционна любима рецепта, с която любителите на месните специалитети ще могат да експериментират и да зарадват своите близки и приятели.
Към постоянната селекция Lidl ще добави и редица лимитирани предложения, които потребителите ще могат да закупят по време на акции до изчерпване на количествата. По този начин веригата ще осигури още една възможност за изгодни предложения на качествени продукти, затвърждавайки своята позиция на лидер както в съотношение качество-отношение, така и по отношение на продуктовите иновации.

Няма коментари:

Публикуване на коментар