
Според
анализа на компанията, с развитието на технологиите, използването на интернет
като канал за кандидатстване ще продължи да расте. Най-важният фактор ще бъде
клиентското изживяване в дигитална среда. Хората търсят удобен и сигурен процес
на кандидатстване и бърз отговор на молбите и въпросите си. За да отговори на
тези изисквания, изживяването на новия сайт е по-бързо, по-удобно, изключително
интуитивно и ориентирано към мобилни устройства. Освен това компанията
интегрира чат бот във Facebook Messenger на страницата си в социалната мрежа,
за да улесни комуникацията по време на и след продажбата на кредит.
Обновеният
„виртуален магазин за кредити“ на БНП Париба Лични Финанси, България е с 40%
по-бърз.Обновеният
корпоративен уеб сайт предлага изцяло онлайн процес на кандидатстване за
кредит. Той се намира на познатия адрес www.bnpparibas-pf.bg
и е разработен според последните стандарти за уеб дизайн. Иновативният му
дизайн и технология от последно поколение осигуряват множество удобства на
клиентите. Например, процедурата за кандидатстване е по-бърза, тъй като времето
за зареждане на сайта е с 40% по-кратко в сравнение с предишната версия.
Уеб
сайтът е изключително интуитивен с големи икони и удобно онлайн потребителско
пътешествие, което позволява на клиентите лесно да открият търсената
информация. Специален фокус е отделен на клиентското обслужване и секцията за
обратна връзка.
Калкулаторът показва информация за всички разходи и такси и годишния процент на разходите. Така клиентът е информиран за всички детайли и точно колко ще трябва да плати в края на периода. Това е част от ангажимента на компанията да е отговорен кредитор и прозрачен и заслужаващ доверие партньор.
Според данните на компанията, над 70% от посещенията на „виртуалния магазин за кредити“ са през мобилни устройства, а мобилните потребители остават средно 1,45 минути на сайта. Това води до ръст на броя на молбите за кредит, подадени през мобилни устройства и към момента те са около 50%. Експертите на БНП Париба Лични Фианнси, България прогнозират, че тази тенденция ще се запази. Ето защо обновеният уеб сайт е разработен, следвайки философията „първо мобилните“. Това означава, че той е с адаптивен дизайн и осигурява едно и също първокласно изживяване на смартфон, лаптоп или таблет.
За да подобри още повече дигиталното клиентско изживяване, БНП Париба Лични Финанси, България разработи и пусна Facebook чат бот, който улеснява комуникацията между компанията и нейните клиенти. Ботът подпомага хората при кандидатстването за потребителски кредит и при обслужването и съдействието при работата с компанията. Така той пести от тяхното време и осигурява бърза обратна връзка при най-често задаваните въпроси.
Няма коментари:
Публикуване на коментар