Мусала Софт внедри в Банка ДСК хуманоиден робот, който посреща и консултира клиенти във високотехнологичните офиси на банката
Екип на Мусала Софт разработи софтуер за хуманоиден
робот, който представя продуктите и услугите на Банка ДСК. Решението е
иновативно и първо по рода си за банкова институция не само в България, но и за
целия Балкански полуостров.
Роботът, носещ името Pepper (“Пепър“), направи своя дебют във
високотехнологичния офис на Банка ДСК в „Сердика център“ (бул. Ситняково 48).
Внедряването на Pepper в Банка
ДСК е проект, който следва стратегията на Мусала Софт за създаване на иновации
в бизнеса, технологиите и потребителското преживяване, и отговаря на
високотехнологичните нужди и пионерския подход на финансовата институция.
Произведеният в Япония робот говори,
жестикулира и реагира на движенията на този, който стои срещу него.
Взаимодействието с човека е естествено и интуитивно благодарение на изкуствения
интелект на робота, който улавя и от своя страна изразява серия човешки емоции.
Pepper
вече познава добре предложенията на Банка ДСК и като истински консултант в
разговор с клиентите и с помощта на интегрирания в предната му част таблет,
предоставя полезна информация за условията за
кредитиране, разплащания, банкови карти, парични преводи, интернет банкиране,
мобилно банкиране и други.
Наред с полезната информация за банковите продукти и услуги, Pepper е
способен да забавлява с танц, да разказва приказки и да позира за селфи снимки с малки и големи посетители.
Няма коментари:
Публикуване на коментар