Бруно Льору и Нели Недялкова |
Българите
най-често кандидатстват за потребителски кредити за ремонт на дома, погасяване на задължения и покупка на употребяван автомобил като средната сума на молбите за трите топ проекта
е нараснала с 9% и те формират близо
80% от запитванията, получени от БНП Париба Лични Финанси, България, в периода
май-октомври 2017 г.
В топ 10 попадат и пари в брой, покупка на
обзавеждане, лечение, ремонт на дома, семейни тържества и образование. БНП
Париба Лични Финанси, България отпуска до 70 000 лева за такива проекти, а
периодът на изплащане е до 96 месеца. Освен това, кредитите са съобразени с
възможностите на клиента, което ги прави много удобни за управление. Това е и
една от причините компанията да е сред лидерите на пазара на потребителско
кредитиране у нас.
Данните
на БНП Париба Лични Финанси, България показват, че мъжете и жените са почти
еднакво активни при кандидатстването за потребителски кредит – 51,4% срещу
48,6%. Господата най-често кандидатстват за кредити за покупка на употребяван
автомобил (69% от молбите за финансиране на коли). Близо 64% от молбите за
кредит с декларирана цел образование, са подадени от дами. Над 63% от
посочилите като причина за кандидатстването медицинско лечение също са жени.
Наблюдава се относително равенство между мъжете и жените при кандидатстването
за финансиране на покупка на обзавеждане, обединяване на за задължения и пари в
брой.
Във възрастта 20-39 мъжете кандидатстват по-често за потребителски кредити. Те са подали близо 57% от молбите. Във възрастта 40-49 се наблюдава се относително равенство между кандидатстващите мъже и жени. След възрастта от 50 години, близо 57% от молбите за потребителски кредити се подават от дами.
Във възрастта 20-39 мъжете кандидатстват по-често за потребителски кредити. Те са подали близо 57% от молбите. Във възрастта 40-49 се наблюдава се относително равенство между кандидатстващите мъже и жени. След възрастта от 50 години, близо 57% от молбите за потребителски кредити се подават от дами.
Според
анализа на експертите на компанията, тенденцията хората да кандидатстват повече
за кредити за ваканция, отколкото за плащане на сметки, че са готови да
инвестират по-големи суми, за да направят домовете си по-модерни и уютни и че
желаят да си купят по-скъпи коли е индикатор, че жизненият стандарт на
българите се повишава и постепенно се доближава до европейските държави.
Във
връзка с новото издание на обзора „Потребителският кредит на българина“
изпълнителният директор на БНП Париба Лични Финанси, България Бруно Льору
заяви: „Увеличаващият се размер на молбите за финансиране на големи проекти,
които подкрепят повишаването на жизнения стандарт на хората е положителна
новина не само за сектора на потребителското кредитиране, но и за българската
икономика като цяло. През последните 16 години компанията ни помогна на повече
от 1,5 милиона души да реализират своите планове, отпускайки над 3,5 милиарда
лева и така ние сме един от двигателите на
ръста на потреблението.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар