Новинарското и развлекателното съдържание на bTV в праймтайм – без конкуренция и миналия
месец
„Гласът на България“
оглави класация на 50-те най-гледани ТВ програми за март с впечатляващите 1,38 милиона зрители и 50% от цялата аудитория средно, според данните на
ГАРБ*.
Шоуто е номер едно и сред
зрителите на възраст 18-34 и 18-49.
bTV бележи успех във всички
жанрове, видим и в останалите челни позиции на класацията, където сериалът
„Майка“ и bTV
Репортерите са съответно
на второ и трето място, а всички новинарски и развлекателни програми на bTV в праймтайм са сред топ 10.
Освен „Гласът на
България“, предаванията „Бригада Нов дом“, „Комиците и приятели“, „Смени
жената“, MasterChef
България и „Столичани в
повече“ също привлякоха най-много зрители в своите часови пояси през март.
Най-гледаните актуални
предавания през март бяха „120 минути“, „Лице в лице“ и неделното издание на
„Тази събота и неделя“.
Информационният лидер в
сутрешните часове в делничните дни – „Тази сутрин“ – привлече още повече
зрители през март с сравнение с предходния месец – над 520 000 средно и почти 52% дял от цялата ТВ аудитория.
Половината от всички зрители дадоха предпочитанието си и на „Преди обед“, което
също попадна сред 50-те най-гледани програми за миналия месец.
-----------
*ГАРБ е единствената пийпълметрична система в
България, преминала независим одит. Това съобщиха от телевизията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар