Видеото е част от
коледната кампания на веригата и ще бъде излъчено в онлайн каналите на Лидл
България
„Бягството
на децата“ – това е името на кратък филм, който е в основата на тазгодишната
коледна кампания на Lidl. Чрез този филм Lidl въвлича публиката в една
по-различна приказка, в която единствено децата си дават сметка за наистина
важните неща на Коледа. Кампанията се обозначава със специален хаштаг:
#whatreallymatters и #lovemas18, а филмът вече е достъпен в корпоративния
YouTube канал на Лидл България.
С
тазгодишната си коледна кампания Lidl повдига много важна тема: Коледа трябва
да е празник на семейството и уюта, а не повод за стрес и негативни емоции,
каквито често ни спохождат около подготовката за празника. Основната цел на
веригата е да напомни за смисъла на този светъл празник, когато семействата се
събират и могат да прекарат повече пълноценно време заедно. С Коледа свързваме
доброто и обичта… и кой ако не децата знаят това най-добре. Ето защо именно те
са главните герои в този коледен филм, посветен на истински важните неща, на
малките моменти, изпълнени с най-голям смисъл, посветен на любовта не само по
Коледа, но във всеки един ден.
Филмът
бе представен на специално събитие в Берлин, където един от основните гости бе
д-р Кристин Паркър, социолог от Калифорнийския университет Бъркли, която
сподели: „Най-важното нещо по време на коледните празници е да общуваме лично с
хората, да се видим с приятели, със семейството и да имаме възможността да
установим по-дълбока връзка с тях – да се интересуваме от тях, да се постараем
да разговаряме с всеки един“.
Филмът
е продуциран от креативна агенция Überground в партньорство с шотландския
режисьор Джеймс Лий.
„Бягството на децата“ можете да гледате тук: https://www.youtube.com/LidlBulgaria
„Бягството на децата“ можете да гледате тук: https://www.youtube.com/LidlBulgaria
Няма коментари:
Публикуване на коментар