Translate

четвъртък, 15 ноември 2018 г.

Lidl представя кратък филм за смисъла на Коледа


Видеото е част от коледната кампания на веригата и ще бъде излъчено в онлайн каналите на Лидл България

„Бягството на децата“ – това е името на кратък филм, който е в основата на тазгодишната коледна кампания на Lidl. Чрез този филм Lidl въвлича публиката в една по-различна приказка, в която единствено децата си дават сметка за наистина важните неща на Коледа. Кампанията се обозначава със специален хаштаг: #whatreallymatters и #lovemas18, а филмът вече е достъпен в корпоративния YouTube канал на Лидл България.
С тазгодишната си коледна кампания Lidl повдига много важна тема: Коледа трябва да е празник на семейството и уюта, а не повод за стрес и негативни емоции, каквито често ни спохождат около подготовката за празника. Основната цел на веригата е да напомни за смисъла на този светъл празник, когато семействата се събират и могат да прекарат повече пълноценно време заедно. С Коледа свързваме доброто и обичта… и кой ако не децата знаят това най-добре. Ето защо именно те са главните герои в този коледен филм, посветен на истински важните неща, на малките моменти, изпълнени с най-голям смисъл, посветен на любовта не само по Коледа, но във всеки един ден.
Филмът бе представен на специално събитие в Берлин, където един от основните гости бе д-р Кристин Паркър, социолог от Калифорнийския университет Бъркли, която сподели: „Най-важното нещо по време на коледните празници е да общуваме лично с хората, да се видим с приятели, със семейството и да имаме възможността да установим по-дълбока връзка с тях – да се интересуваме от тях, да се постараем да разговаряме с всеки един“.
Филмът е продуциран от креативна агенция Überground в партньорство с шотландския режисьор Джеймс Лий.
„Бягството на децата“ можете да гледате тук: https://www.youtube.com/LidlBulgaria

Няма коментари:

Публикуване на коментар