Средствата бяха събрани по време на кампания, в която потребителите
даряваха по 30
стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия
„Приказни моменти на грижа“ - с четири приказни героя - момченце, малката му
сестричка, зайче и фея.
Героите в историите са създадени така, че да учи децата на
истински стойностните неща от живота - закрила, любов и грижи. А същевременно
приказките са изпълнени с много забавни приключения.
Освен в търговската мрежа, лимитиране колекция бе достъпна и
по време на тазгодишното NIVEA Турне, като най-много приказни кутийки бяха
закупени в град Русе.
Екипът на марка №1 в грижата за кожата лично посети децата
от SOS приемните семейства в детското селище в Трявна и им връчи книжките,
продуктите от лимитираната серия и чека
със събраната сума.
“Децата са бъдещето на България, така че се радваме да дадем
своя принос за израстването им в топла и грижовна среда“, каза бранд мениджърът
на NIVEA Crème за България, Анна Иванова.
От своя страна децата трогнаха екипа на NIVEA със специална
грамота, като взаимно си обещаха това да е само началото на едно дългосрочно
съвместно, добро приятелство.
Няма коментари:
Публикуване на коментар