Translate

сряда, 22 февруари 2012 г.

12 156 лева чисто или 13 500 бруто, а не 30 000 лева допълнително възнаграждение (бонуси), взел директорът на НЗОК д-р Нели Нешева за 2011 г.


 
Моят труд си има цена

„Не съм правила социологическо проучване как хората оценяват работата ни.Всеки ден съм си тръгвала от работа след 20,00 часа, трудът ми си има цена и няма да върна парите. Аз оценявам моя труд. Аз оценявам загубата на лично време, на спокойствие. Аз оценявам цената здраве, което лично аз съм дала и, предполагам, екипът. Когато един човек не може да оцени себе си, не може да иска обществото да го оцени. Когато човек е достоен, той оценява труда си. Мога да не получавам нищо, тогава ще бъда популист. Мога да кажа, че моите служители ще получават по 7000, а аз ще се задоволявам с 2000. Това ли е нещото, което очаква обществото?! Тогава аз очаквам някой да ми даде под масата"
Когато един човек не може да оцени себе си, не може да иска обществото да го оцени. Когато не може да застане и защити хората си, той е лицемер. Ако не може да каже, че иска достатъчно средства, за колкото трябва да се оцени трудът му, е популист и очаква някой друг да му даде под масата", отсече д-р Нешева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар