Translate

неделя, 13 ноември 2022 г.

След създаването на онлайн магазин, dm стартира и мобилно приложение за пазаруване с близо 8 500 артикула

dm вече предлага в България над 1 500 био и устойчиви продукта
 
 
На 13.09.2022г. dm България „отвори“ своя български онлайн магазин, който се
намира на познатия адрес www.dm-drogeriemarkt.bg. В него клиентите на веригата могат да открият близо 8 500 от любимите си дрогерийни стоки, които да поръчат спокойно от всяко място в удобно за тях време.
Една от най-харесваните функционалности е услугата „Експресно получаване в  магазин“. С нея всеки клиент, който има регистрация в „Моят dm акаунт“, безплатно може да заяви получаване на поръчката си в най-удобния dm магазин и да я вземе в рамките на 3 часа. dm България предлага и доставка с куриер, която е безплатна за поръчки над 100 лева.
Във връзка с отварянето на онлайн магазина Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и снабдяване“ на dm България, заяви: „Откриването на онлайн магазина ни е следваща стъпка в утвърждаването на dm като любима верига на хората за пазаруване на дрогерийни стоки. За нас като компания, която поставя човека в центъра на своята дейност, е много важно, че така хора от градове, в които нямаме магазини могат да пазаруват бързо и удобно от dm.“
Стартира и мобилното приложение на dm в България, което освен онлайн магазин е и платформа за специални отстъпки, онлайн брошури и отстъпка за рожден ден
На 07.11.2022г. dm България пусна и своето мобилно приложение, с което надгражда клиентското изживяване при пазаруване в онлайн магазина на компанията. То вече може да бъде изтеглено от Google Play Store и Apple App Store.
Приложението е създадено според модерните уеб тенденции, като на първо място е поставено удобството на хората - навигацията е интуитивна, а пазаруването е бързо и удобно. Освен това, то е и платформа за специални предложения, персонализирани за всеки отделен клиент според неговите предпочитания. Отстъпката “Рожденик” например може да се ползва занапред единствено през мобилното приложение.
Както във физическите, така и в онлайн магазина си, dm България, въведе специални обозначения за био и натуралните продукти от асортимента. В магазините това са специални зелени етикети, а в онлайн каналите за продажба – специални иконки. По този начин  компанията се стреми да насърчи устойчивото потребление.
Част от този стремеж е въвеждането на българския пазар на най-новата dm марка – No Planet B. Разработването на този бранд е революция в козметичната индустрия, тъй като продуктите са от материали, които биха били изхвърлени. Например, маслото от кафе се добива от утайка от заведенията, а плодовите аромати са от спасени от изхвърляни плодове. Разбира се, всички опаковки са от рециклиран и рециклируем материал. Към момента серията No Planet B е от 12 продукта за грижа за тялото и косата.
През последната финансова година dm България разшири обхвата на своите CSR инициативи, обединени под мотото „Заедно за по-добър живот“. За трета поредна година компанията не провежда „Black Friday“, а Giving Friday и дари 3% от дневния си оборот в деня на голямото пазаруване на SOS Детски селища. Събраната сума беше в размер на 15 000 лева. Те бяха дарени в подкрепа на звено „Майка и бебе“, гр. Габрово, което предоставя временно настаняване до 6 месеца на бременни жени и майки в риск да изоставят децата си, насърчава родителската привързаност, подпомага младите майки чрез социално, психологическо и юридическо консултиране и подкрепа.
През месец март 2022г. dm подкрепи инициативата на Български Червен кръст за набиране на материални дарения за пострадалите от войната в Украйна хора и дари повече от 5 500 хигиенни продукта като дезинфектанти, пасти и четки за зъби, шампоани и много други.
Друга важна инициатива е подкрепата за фондация „Живот със Синдром на Даун“. Вече шест години dm България е един от основните партньори на благородната кауза. През последната финансова година бяха организирани две основни кампании. Първата се проведе в периода 01 май-31 август 2022г. При всеки закупен слънцезащитен продукт с dm марката SUNDANCE 0,10 лева или общо 12 000 лв. бяха дарени на фондацията в подкрепа на различни проекти по адаптирано плуване, физиотерапия, арт терапия и музикотерапия за 50 деца със синдром на Даун от различни градове в България.
Втората важна инициатива е партньорството по повод отварянето на dm магазин №100. През цялата 2022 година в магазините на компанията се предлага специална серия шарени чорапи, чийто дизайн е вдъхновен от това важно събитие. Цялата сума от продажбата на чорапите – 25 300 лв. -  ще бъде насочена към подкрепа на фондация „Живот със Синдром на Даун“.
dm България събра 8 тона опаковки и откри станция за повторно пълнене на препарати
През последната финансова година dm България разшири обхвата на инициативите си и в подкрепа на устойчивото развитие. В рамките на кампанията „Ще остана опаковка и в следващия си живот“ бяха събрани близо 8 тона пластмасови опаковки, които ще бъдат транспортирани в Германия. Там ще бъдат преработени в качествен рециклат и отново ще влязат в употреба в козметичната индустрия. В рамките на своя ангажимент за опазване на природните ресурси dm дари 5 000 лева и 5 000 дръвчета в подкрепа на инициативата „Новата гора на София“ на Столична община. Почти 1500 дръвчетата бяха засадени от служители на компанията на откриващото събитие на есенната залесителна акция в края на м. октомври 2022 г.
Друга инициатива за намаляване на пластмасовите отпадъци е инсталирането на първата станция на компанията в България за повторно пълнене на био препарати от бранда Planet Pure. Тя се намира в магазина в мол Paradise Center в София. Хората могат да избират между препарат за миене на съдове с алое вера и лайм, гел за пране с лавандула и салвия, гел за пране Sensitive и гел за пране с алое вера. Препаратите се пълнят в специални опаковки от 1 л. или 1,5 л., които се закупуват еднократно.
С цел намаляване на въглеродния си отпечатък, компанията оптимизира и използването на природни ресурси при управлението на сгради и работните процеси. Например, dm България използва 100% енергия от възобновяеми източници за работата на половината от своите магазини, както и на Логистичния център. Освен това са инсталирани енергоспестяващо осветление и смесители, които използват по-малко вода.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар