dm вече предлага в България над 1 500 био
и устойчиви продукта
На 13.09.2022г. dm България „отвори“ своя български онлайн
магазин, който се
намира на познатия адрес www.dm-drogeriemarkt.bg. В него клиентите на веригата могат да открият близо 8 500 от любимите си дрогерийни стоки, които да поръчат спокойно от всяко място в удобно за тях време.
намира на познатия адрес www.dm-drogeriemarkt.bg. В него клиентите на веригата могат да открият близо 8 500 от любимите си дрогерийни стоки, които да поръчат спокойно от всяко място в удобно за тях време.
Една от
най-харесваните функционалности е услугата „Експресно получаване в магазин“. С нея всеки клиент, който има
регистрация в „Моят dm
акаунт“, безплатно може да заяви получаване на поръчката си в най-удобния dm магазин и да я вземе в рамките на 3 часа. dm България предлага и доставка с куриер, която
е безплатна за поръчки над 100 лева.
Във връзка с
отварянето на онлайн магазина Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и
снабдяване“ на dm
България, заяви: „Откриването на онлайн магазина ни е следваща стъпка в
утвърждаването на dm
като любима верига на хората за пазаруване на дрогерийни стоки. За нас като
компания, която поставя човека в центъра на своята дейност, е много важно, че
така хора от градове, в които нямаме магазини могат да пазаруват бързо и удобно
от dm.“
Стартира и мобилното приложение на dm в България, което освен
онлайн магазин е и платформа за специални отстъпки, онлайн брошури и отстъпка
за рожден ден
На 07.11.2022г. dm България пусна и своето мобилно приложение,
с което надгражда клиентското изживяване при пазаруване в онлайн магазина на
компанията. То вече може да бъде изтеглено от Google Play Store и Apple App Store.
Приложението е
създадено според модерните уеб тенденции, като на първо място е поставено
удобството на хората - навигацията е интуитивна, а пазаруването е бързо и
удобно. Освен това, то е и платформа за специални предложения, персонализирани
за всеки отделен клиент според неговите предпочитания. Отстъпката “Рожденик”
например може да се ползва занапред единствено през мобилното приложение.
Както във
физическите, така и в онлайн магазина си, dm България, въведе специални обозначения за
био и натуралните продукти от асортимента. В магазините това са специални
зелени етикети, а в онлайн каналите за продажба – специални иконки. По този
начин компанията се стреми да насърчи
устойчивото потребление.
Част от този стремеж
е въвеждането на българския пазар на най-новата dm марка – No Planet B. Разработването на този бранд е революция в
козметичната индустрия, тъй като продуктите са от материали, които биха били
изхвърлени. Например, маслото от кафе се добива от утайка от заведенията, а
плодовите аромати са от спасени от изхвърляни плодове. Разбира се, всички
опаковки са от рециклиран и рециклируем материал. Към момента серията No Planet B е от 12 продукта за грижа за тялото и
косата.
През последната
финансова година dm
България разшири обхвата на своите CSR инициативи, обединени под
мотото „Заедно за по-добър живот“. За трета поредна година компанията не
провежда „Black Friday“, а Giving Friday и дари 3% от дневния си оборот в деня на голямото пазаруване на SOS Детски селища. Събраната сума беше в размер
на 15 000 лева. Те бяха дарени в подкрепа на звено „Майка и бебе“, гр.
Габрово, което предоставя временно настаняване до 6 месеца на бременни жени и
майки в риск да изоставят децата си, насърчава родителската привързаност,
подпомага младите майки чрез социално, психологическо и юридическо консултиране
и подкрепа.
През месец март 2022г. dm подкрепи инициативата
на Български Червен кръст за набиране на материални дарения за пострадалите от
войната в Украйна хора и дари повече от 5 500 хигиенни продукта като
дезинфектанти, пасти и четки за зъби, шампоани и много други.
Друга важна
инициатива е подкрепата за фондация „Живот със Синдром на Даун“. Вече шест
години dm България е един от основните партньори на
благородната кауза. През последната финансова година бяха организирани две
основни кампании. Първата се проведе в периода 01 май-31 август 2022г. При
всеки закупен слънцезащитен продукт с dm марката SUNDANCE 0,10 лева или общо
12 000 лв. бяха дарени на фондацията в подкрепа на различни проекти по
адаптирано плуване, физиотерапия, арт терапия и музикотерапия за 50 деца със
синдром на Даун от различни градове в България.
Втората важна
инициатива е партньорството по повод отварянето на dm магазин №100. През цялата 2022 година в
магазините на компанията се предлага специална серия шарени чорапи, чийто
дизайн е вдъхновен от това важно събитие. Цялата сума от продажбата на чорапите
– 25 300 лв. - ще бъде насочена към
подкрепа на фондация „Живот със Синдром на Даун“.
dm България събра 8 тона опаковки и откри станция за повторно пълнене на
препарати
През последната
финансова година dm
България разшири обхвата на инициативите си и в подкрепа на устойчивото
развитие. В рамките на кампанията „Ще остана опаковка и в следващия си живот“ бяха
събрани близо 8 тона пластмасови опаковки, които ще бъдат транспортирани в
Германия. Там ще бъдат преработени в качествен рециклат и отново ще влязат в
употреба в козметичната индустрия. В рамките на своя ангажимент за опазване на
природните ресурси dm дари 5 000 лева и
5 000 дръвчета в подкрепа на инициативата „Новата гора на София“ на
Столична община. Почти 1500 дръвчетата бяха засадени от служители на компанията
на откриващото събитие на есенната залесителна акция в края на м. октомври 2022
г.
Друга инициатива за
намаляване на пластмасовите отпадъци е инсталирането на първата станция на
компанията в България за повторно пълнене на био препарати от бранда Planet Pure. Тя се намира в магазина в мол Paradise Center в София. Хората могат да избират между препарат
за миене на съдове с алое вера и лайм, гел за пране с лавандула и салвия, гел
за пране Sensitive и гел за пране с алое вера. Препаратите се пълнят в
специални опаковки от 1 л. или 1,5 л., които се закупуват еднократно.
С цел намаляване на
въглеродния си отпечатък, компанията оптимизира и използването на природни
ресурси при управлението на сгради и работните процеси. Например, dm България използва 100% енергия от
възобновяеми източници за работата на половината от своите магазини, както и на
Логистичния център. Освен това са инсталирани енергоспестяващо осветление и
смесители, които използват по-малко вода.
Няма коментари:
Публикуване на коментар