Translate

понеделник, 14 ноември 2022 г.

81% от служителите на dm се гордеят с работата си

 
 
В периода 01 октомври 2021г.-30 септември 2022г. броят на служителите на
dm България нарасна с 14% и надмина 1000 души. В тази връзка Евелина Великова, управител на dm България с ресори "Обучение и развитие" и "Продажби" заявява: „Нашите колеги са най-добрият посланик на dm България като желан и харесван работодател, което се доказва от наше вътрешно проучване. То беше проведено сред колегите ни и 88% от тях казват, че им харесва да работят в dm и биха искали да продължат кариерата си в компанията, а 81% се гордеят с работата си.
Една от основните причини за високата оценка, която дават служителите на dm България, са постоянните инвестиции в развитие на хората и в създаване на приятна и подкрепяща работна среда. Компанията осигурява продуктови обучения за колегите от филиалната мрежа; тренинги за развитие на мениджърски компетенции; психологически уебинари и вдъхновяващи срещи с гост-лектори и възможност за участие в различни благотворителни инициативи. Затова не е случайно, че през последната година dm България получи награди за „Най-добър работодател FMCG” и за „Стратегия за управление на таланти“ от Career Show 2022 и за най-добро Employer Branding видео от b2b Media Employer Branding Awards 2022.
По инициатива на dm в 4 града близо 100 деца учат по австрийска програма за дрогеристи
През финансовата 2021/2022 година dm България продължи да разширява обхвата на обучението за дрогеристи по австрийска програма за ученици от гимназиален курс в рамките на системата за дуално обучение. Професията с официално наименование „Консултант ĸoзмeтични, парфюмерийни, биологични продукти и битова химия", специалност „Осигуряване на продуктова информация“ беше въведена пилотно през 2019 година. В момента близо 100 ученици от София, Варна, Плевен и Димитровград преминават специализирано 5-годишно обучение по перспективна професия, която е изключително популярна в страни като Австрия и Германия.
Според Евелина Великова: „Това обучение ще направи учениците конкурентни на пазара на труда, тъй като в областта на грижата за човека има десетки хиляди продукти, които непрекъснато се развиват. Една част от тях се предлагат в дрогерийния сектор като само асортиментът на dm България е от повече от 16 000 артикула, при които иновациите и развитието са непрекъснат процес. Клиентите стават все по-взискателни и търсят компетентна консултация, а дрогеристът е този, който може да посочи новостите и да препоръча най-подходящия крем или шампоан според специфичните нужди на клиента, защото познава съставките и тяхното въздействие.“
 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар