В периода 01
октомври 2021г.-30 септември 2022г. броят на служителите на dm България нарасна с 14% и надмина 1000 души. В тази връзка Евелина
Великова, управител на dm България с ресори "Обучение и развитие" и
"Продажби" заявява: „Нашите колеги са най-добрият посланик на dm България като желан и харесван работодател,
което се доказва от наше вътрешно проучване. То беше проведено сред колегите ни
и 88% от тях казват, че им харесва да работят в dm и биха искали да продължат
кариерата си в компанията, а 81% се гордеят с работата си.
Една от основните
причини за високата оценка, която дават служителите на dm България, са постоянните инвестиции в
развитие на хората и в създаване на приятна и подкрепяща работна среда.
Компанията осигурява продуктови обучения за колегите от филиалната мрежа;
тренинги за развитие на мениджърски компетенции; психологически уебинари и
вдъхновяващи срещи с гост-лектори и възможност за участие в различни благотворителни
инициативи. Затова не е случайно, че през последната година dm България получи
награди за „Най-добър работодател FMCG” и за „Стратегия за управление на
таланти“ от Career Show 2022 и за най-добро Employer Branding видео от b2b
Media Employer Branding Awards 2022.
По инициатива на dm в 4 града близо 100 деца учат по австрийска програма за дрогеристи
През финансовата
2021/2022 година dm
България продължи да разширява обхвата на обучението за дрогеристи по
австрийска програма за ученици от гимназиален курс в рамките на системата за
дуално обучение. Професията с официално наименование „Консултант ĸoзмeтични,
парфюмерийни, биологични продукти и битова химия", специалност
„Осигуряване на продуктова информация“ беше въведена пилотно през 2019 година.
В момента близо 100 ученици от София, Варна, Плевен и Димитровград преминават
специализирано 5-годишно обучение по перспективна професия, която е
изключително популярна в страни като Австрия и Германия.
Според Евелина
Великова: „Това обучение ще направи учениците конкурентни на пазара на труда,
тъй като в областта на грижата за човека има десетки хиляди продукти, които
непрекъснато се развиват. Една част от тях се предлагат в дрогерийния сектор
като само асортиментът на dm България е от повече от 16 000 артикула, при
които иновациите и развитието са непрекъснат процес. Клиентите стават все
по-взискателни и търсят компетентна консултация, а дрогеристът е този, който
може да посочи новостите и да препоръча най-подходящия крем или шампоан според
специфичните нужди на клиента, защото познава съставките и тяхното въздействие.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар