Translate

понеделник, 2 март 2020 г.

Heineken® обяви началото на кампанията си за отговорна консумация - „Когато шофираш, никога не пий



Тази година тя е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син - Кеке и Нико Росберг.
Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на дейности като тенис и риболов. . Новата реклама може да бъде видяна тук.
Идеята за кампанията е вдъхновена от проучване, което Heineken® направи за това какво кара хората да шофират пили, а резултатите от него показват, че прекомерната самоувереност при шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на безалкохолни алтернативи, включително Heineken® 0.0, повлиява положително на поведението на шофьорите. Инициативата включва 30, 60 и 95 секундно видео във формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество страни по света.
Джанлука ди Тондо, старши бранд директор на Heineken®, коментира: „За да въздействаме положително чрез нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в нетрезво състояние.
Нико Росберг, посланик на кампанията „Когато шофираш, никога не пий“, сподели: „Heineken® е посветил част от партньорството си с F1® за предаване на въздействаща идея, обвързана с отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.
Heineken® ще продължи комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на местата за продажба.
Компанията HEINEKEN продължава да затвърждава своята позиция по отношение на отговорната консумация и чрез своя световноизвестен бранд Heineken® се стреми да популяризира умерената и отговорна консумация на алкохол. Всяка година компаниите в групата на HEINEKEN, част от които е и ЗАГОРКА АД, отделят 10% от медийните си бюджети за насърчаване на отговорната консумация във всички пазари, които продават Heineken®, със специален акцент върху кампанията „Когато шофираш, никога не пий“.
Тази година тя е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син - Кеке и Нико Росберг.
Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на дейности като тенис и риболов. . Новата реклама може да бъде видяна тук.
Идеята за кампанията е вдъхновена от проучване, което Heineken® направи за това какво кара хората да шофират пили, а резултатите от него показват, че прекомерната самоувереност при шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на безалкохолни алтернативи, включително Heineken® 0.0, повлиява положително на поведението на шофьорите. Инициативата включва 30, 60 и 95 секундно видео във формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество страни по света.
Джанлука ди Тондо, старши бранд директор на Heineken®, коментира: „За да въздействаме положително чрез нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в нетрезво състояние.
Нико Росберг, посланик на кампанията „Когато шофираш, никога не пий“, сподели: „Heineken® е посветил част от партньорството си с F1® за предаване на въздействаща идея, обвързана с отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.
Heineken® ще продължи комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на местата за продажба.
Компанията продължава да затвърждава своята позиция по отношение на отговорната консумация и чрез своя световноизвестен бранд Heineken® се стреми да популяризира умерената и отговорна консумация на алкохол. Всяка година компаниите в групата на HEINEKEN, част от които е и ЗАГОРКА АД, отделят 10% от медийните си бюджети за насърчаване на отговорната консумация във всички пазари, които продават Heineken®, със специален акцент върху кампанията „Когато шофираш, никога не пий“.

Няма коментари:

Публикуване на коментар