Тази година тя е с
участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син - Кеке и Нико Росберг.
Рекламата обръща
внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги
този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за
съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на
дейности като тенис и риболов. . Новата реклама може да бъде видяна тук.
Идеята за кампанията е
вдъхновена от проучване, което Heineken® направи за това какво кара хората да
шофират пили, а резултатите от него показват, че прекомерната самоувереност при
шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на
автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на
безалкохолни алтернативи, включително Heineken® 0.0, повлиява положително на
поведението на шофьорите. Инициативата включва 30, 60 и 95 секундно видео във
формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество
страни по света.
Джанлука ди Тондо, старши
бранд директор на Heineken®, коментира: „За да въздействаме положително чрез
нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви
са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно
ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са
пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват
пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре
маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова
комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в
нетрезво състояние.
Нико Росберг, посланик на
кампанията „Когато шофираш, никога не пий“, сподели: „Heineken® е посветил част
от партньорството си с F1® за предаване на въздействаща идея, обвързана с
отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не
консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали
си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.
Heineken® ще продължи
комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез
брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални
активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на
местата за продажба.
Компанията HEINEKEN
продължава да затвърждава своята позиция по отношение на отговорната консумация
и чрез своя световноизвестен бранд Heineken® се стреми да популяризира
умерената и отговорна консумация на алкохол. Всяка година компаниите в групата
на HEINEKEN, част от които е и ЗАГОРКА АД, отделят 10% от медийните си бюджети
за насърчаване на отговорната консумация във всички пазари, които продават
Heineken®, със специален акцент върху кампанията „Когато шофираш, никога не
пий“.
Тази година тя е с
участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син - Кеке и Нико Росберг.
Рекламата обръща
внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги
този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за
съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на
дейности като тенис и риболов. . Новата реклама може да бъде видяна тук.
Идеята за кампанията е
вдъхновена от проучване, което Heineken® направи за това какво кара хората да
шофират пили, а резултатите от него показват, че прекомерната самоувереност при
шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на
автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на
безалкохолни алтернативи, включително Heineken® 0.0, повлиява положително на
поведението на шофьорите. Инициативата включва 30, 60 и 95 секундно видео във
формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество
страни по света.
Джанлука ди Тондо, старши
бранд директор на Heineken®, коментира: „За да въздействаме положително чрез
нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви
са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно
ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са
пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват
пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре
маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова
комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в
нетрезво състояние.
Нико Росберг, посланик на
кампанията „Когато шофираш, никога не пий“, сподели: „Heineken® е посветил част
от партньорството си с F1® за предаване на въздействаща идея, обвързана с
отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не
консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали
си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.
Heineken® ще продължи
комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез
брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални
активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на
местата за продажба.

Няма коментари:
Публикуване на коментар