Новините и актуалните предавания на телевизията
затвърдиха позицията си на информационен лидер
„Гласът на България“ е
най-гледаната ТВ програма през февруари, а „Съни бийч“ е хитът сред българските
сериали, според данните на ГАРБ за старта на пролетния ТВ сезон. Знаковото музикално шоу на bTV, което е и аудиторен лидер в своя жанр,
привлече повече от 1,2 милиона зрители на старта си и над 41% от цялата публика пред телевизионния екран в
своя часови пояс.
„Съни бийч“
най-предпочитаното заглавие сред българските сериали за миналия месец, като
двата му епизода, излъчени през февруари, привлякоха почти 1 милион зрители
средно и близо 35% от аудиторията в два поредни петъка. Най-гледаният сериал за месеца беше турската
сага по bTV
- „Завинаги“.
MasterChef
България беше изборът на
зрителите в жанра кулинарни шоупрограми, като привлече средно 27% от зрителите пред ТВ екрана през февруари.
Емблематичният проект на bTV „Бригада Нов дом“ направи силно завръщане в
пролетната схема с почти 1 милион зрители за първия си епизод през февруари и 34% дял от цялата
аудитория. Подобно на него,
уникалният социален експеримент „Смени жената“ поведе в своя часови пояс с близо 800 000
зрители и 27,6% дял миналия месец.

Традиционно „Тази сутрин“
събира най-голяма част от аудиторията сутрин - 39% дял /26,1% за „Здравей, Българя“ по NOVA/, а най-гледаното предаване в сутрешните
часове през уикенда е съботното издание на „Тази събота и неделя“ по bTV – 27,4%
дял /22,2% за „Събуди се“
по конкурентната телевизия/.
Няма коментари:
Публикуване на коментар