Това е
и 30-ят обект на JYSK у нас
и шести по ред само за 2019г.
Непосредствено преди празниците JYSK България откри своя магазин номер 9 в София на ул. „Коста
Лулчев” 52, в търговски център Sky City.
Коледата в новооткрития обект подрани с множество изключителни
оферти, атрактивни намаления и невероятен празник с музика, балони,
скандинавски стил и много усмивки. В първите часове на откриването служителите
на новия JYSK са подготвили и специални подаръци за първите 150 клиента, които
направят покупка за минимум 20 лв.
Магазинът е подчинен на концепция 3.0., позната вече
и от други обекти на JYSK
България и представена за първи път у нас през май
2019 г. в Бургас. Целта е потребителите да могат да видят и усетят артикулите,
предлагани в JYSK, в максимално реална среда. Тематичните зони за вдъхновение
пък, позволяват на посетителите да експериментират с различни интериорни и
екстериорни решения, както и да получат експертен съвет от служителите.
По-просторните зони в магазина също са част от концепцията 3.0 и създават
усещане за домашна атмосфера.
„С откриването на новия обект в Sky City Shopping
Center, веригата достига до магазин номер 30 в България. Изминаващата 2019
година беше изключително сполучлива за JYSK България - с оборот от 59 млн. лева
и печалба в размер на 4 млн. лева. Открихме 6 нови обекта. А сега добавяме и
магазин номер 9 в столицата. Радваме се да бъдем все по-близо до нашите
клиенти, които познават веригата от вече съществуващите магазини в София.
Надяваме се да привлечем и нови клиенти, които да се възползват от нашите
атрактивни оферти всяка седмица”, сподели Ираида Паюк, маркетинг мениджър на
JYSK България и Румъния.
„Готови сме да посрещнем клиентите си със селекция
от качествени артикули, модерен и изчистен скандинавски дизайн. Посетителите,
които вече познават нашия асортимент, ще бъдат приятно изненадани от големите
намаления, като започнем от матраците, завивките и възглавниците, и стигнем чак
до мебелите и декорациите за дома, сподели управителят на 30-тия магазин на
веригата в България.
JYSK България отваря средно по повече от два нови
магазина всяка седмица и е сред най-големите търговци на завивки, възглавници и
матраци в Европа. Веригата продава почти 5 милиона матраци и повече от 10
милиона възглавници всяка година. Богатата гама продукти за целия дом - мебели,
модули за съхранение, спално бельо, градински мебели и аксесоари за баня, прави
JYSK лидер на пазара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар