събота, 5 май 2018 г.

LG G7ThinQ с иновативен дисплей от ново поколение в клас „Bright and Smart”


Новият супер ярък дисплей осигурява по-високо качество на изображенията с още
по-нисък разход на енергия


Излизащият съвсем скоро на пазара най-нов смартфон от LG ще бъде оборудван с 6,1-инчов Full Vision QHD+ дисплей с резолюция от 3120x1440 пиксела, чиято максимална яркост ще бъде невероятните 1000 нита. Тези характеристики ще го превърнат в най-яркия дисплей на пазара на смартфони в момента. Снабденият с новата технология на марката “Super Bright Display” LG G7ThinQ е проектиран за лесна употреба дори при излагане на силна слънчева светлина (цветовите тонове на LG G7ThinQ изглеждат естествени и наситени), докато в същото време енергийният му разход ще бъде с до 30% по-нисък в сравнение с този на предшественика му.
Покривайки 100% от цветовото пространство DCI-P3, новият LG G7ThinQ може автоматично да се адаптира към 6 цветови режима - Auto, Eco, Cinema, Sports, Game and Expert. Режимът “Auto” автоматично анализира и идентифицира съдържанието в зависимост от това дали става въпрос за снимки, видео, игри или уебсайтове, след което оптимизира настройките на дисплея по начин, който да е най-подходящ за съответното съдържание. За потребителите, изискващи повече контрол върху устройството си, LG G7ThinQ предлага опростен интерфейс на камерата, който позволява контрол върху цветовите настройки с помощта на специален скрол пад, регулиращ RGB опциите.
С усъвършенстваното съотношение между дисплей и корпус, демонстрирано още при G6, седмият модел от G серията на LG ще бъде лесен за употреба и удобен за работа с една ръка. Не на последно място, благодарение на привлекателният и ергономичен, извит стъклен корпус. Иновативният Full Vision дисплей със съотношение 18:9, пуснат на пазара през миналата година, бе подобрен специално за проектирането на G7ThinQ. Подобрената версия, функционираща в съотношения 19.5:9 притежава с 50% по-тънка рамка в сравенение с тази на G6.
„Безрамковата“ конструкция на новия Full Vision дисплей позволява по-въздействащо зрително изживяване, докато в същото време новата опция „Second Screen” дава възможност за създаване на допълнително пространство в горната част на дисплея, където потребителят ще може да вижда новите си известия без да се налага да затваря главния екран. Опцията е налична както с по-семпъл традиционен дизайн, така и с такъв, при който е наличен набор от различни цветове, даващи възможност за настройки според личните предпочитания на потребителите.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар