в сравнение с октомври 2016 г.-март 2017 г. до 62,9 милиона лева. През
първата половина на финансовата 2017/208 година компанията инвестира над 740 000
лева в разширяване на мрежата си от магазини, обновяване на съществуващите
филиали и оптимизиране на процесите в логистичната си база.
в сравнение с октомври 2016 г.-март 2017 г. до 62,9 милиона лева. През
първата половина на финансовата 2017/208 година компанията инвестира над 740 000
лева в разширяване на мрежата си от магазини, обновяване на съществуващите
филиали и оптимизиране на процесите в логистичната си база.
dm България продължи възходящото си развитие с ръст от 21,9% на оборота в сравнение с периода октомври 2016 г.-март 2017 г. Тази цифра е особено показателна за успеха на компанията, особено в сравнение с резултата на концерна dm, който отчита ръст на продажбите от 5,2% до 5,348 млрд. евро. Ръстът в България е много по-висок и от средния за подгрупата Австрия и ЦИЕ, която включва Австрия и 11 държави от региона, сред които и България. При нея повишението е с 8,4%, а оборотът достигна 1,265 млрд. евро. Общо магазините на dm в Европа са 3 512, а служителите – близо 60 000.
През първата половина на финансовата година dm България продължи и активната си инвестиционна политика, като инвестира над 740 000 лева в четири основни направления: модернизиране на магазините, откриване на нови обекти, обучение на служителите и оптимизиране на логистичните процеси.
dm България продължи възходящото си развитие с ръст от 21,9% на оборота в сравнение с периода октомври 2016 г.-март 2017 г. Тази цифра е особено показателна за успеха на компанията, особено в сравнение с резултата на концерна dm, който отчита ръст на продажбите от 5,2% до 5,348 млрд. евро. Ръстът в България е много по-висок и от средния за подгрупата Австрия и ЦИЕ, която включва Австрия и 11 държави от региона, сред които и България. При нея повишението е с 8,4%, а оборотът достигна 1,265 млрд. евро. Общо магазините на dm в Европа са 3 512, а служителите – близо 60 000.
През първата половина на финансовата година dm България продължи и активната си инвестиционна политика, като инвестира над 740 000 лева в четири основни направления: модернизиране на магазините, откриване на нови обекти, обучение на служителите и оптимизиране на логистичните процеси.
Целта на проекта за обновяване на филиалите е изживяването при
пазаруването на дрогерийни стоки в магазините на dm да бъде още по-приятно и удобно. За тази цел те ще бъдат променени
според последните изисквания в търговията на дребно, ще бъдат с нов моден
дизайн и ще създават усещане за модерност у хората. За да постигне това dm предвижда да бъдат разширени коридорите за пазаруване, търговските
регали ще са с нова, по-удобна подредба, а магазините ще са по-светли и уютни с
въвеждането на енергоспестяващо LED осветление. До
момента над 50% от филиалите на dm България са преоборудвани според новата концепция.
Важна част от удобството е и достъпността на филиалите и затова dm открива нови обекти на популярни топ локации. Пример за това е
най-новият магазин на веригата, който беше открит в Mall Plovdiv. С него най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки
у нас вече има 72 обекта в 25 града в цялата страна.
Разширяването на мрежата на dm
в България доведе и до ръст на броя на служителите от 5% и те вече са
над 670. Нови служители бяха назначени както в магазините на компанията, така и
в централния офис и в логистичния център в гр. Елин Пелин.
С назначаването си всички служители преминават цялостна програма за
обучение. Основният фокус е към консултантите в магазините, които преминават
различни обучения, свързани с асортимента. Така хората могат да получат
компетентна консултация от обучен служител и по-лесно да изберат най-подходящия
за тях продукт сред огромното разнообразие от над 14 000 стоки за лична
хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, био
храни и други, предлагани от dm България. Това е важен
елемент от политиката на dm да поставя
човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител и партньор.
Обучителните програми обхващат и средния мениджмънт на компанията. В
началото на новата финансова година 20 управители на магазини в София стартираха
специализирано обучение в Професионалната гимназия по екология и биотехнологии
"Проф. д-р Асен Златаров". То ще продължи една година и ще включва
теория и практика в дисциплини като химия, ботаника, хранене и т.н.
Доказателство за успеха на HR инициативите са
и наградите на dm България.
Последната е първо място за Employer Branding
Idea на В2В Media. През декември
2017 г. компанията беше отличена и в годишните награди „Златно сърце“ на сп. „Business Lady” в категория „Устойчиво развитие”, която е за цялостна социална
ангажираност към служителите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар