Като социално отговорна компания, през първата половина на финансова
2017/18 година dm България
реализира инициативите „Веселите зъбки“ и „Капачки за усмивки“. В рамките на кампанията
„Веселите зъбки“ над 30 000 деца в цяла Българи получиха безплатен
стоматологичен преглед и се научиха как да имат блестящи усмивки и да се грижат
за здравето на зъбките си.
През месец март 2018 година стартира и съвместната кампания с Garnier „Капачки за усмивки“. Нейната цел е събирането и
рециклирането на пластмасови капачки. Събраните средства ще бъдат дарени на
"Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р
Иван Митев" ЕАД – София за закупуване на специализирана медицинска
апаратура. До момента са събрани и предадени за рециклиране над 1 тон капачки,
а кампанията ще продължи до средата на 2019 година и капачки ще се приемат във
всеки магазин на dm България.
Във връзка с финансовите резултати на компанията Андрей Петров,
Председател на Борда на управителите на dm България, заяви: „Поредният впечатляващ ръст на финансовите резултати
на dm България е
доказателство, че нашите магазини са предпочитано място за пазаруване на дрогерийни
стоки. Постигнахме това благодарение на активната инвестиционна програма и
ефективните усилия на целия екип на dm България в
комбинация с изключително конкурентния бизнес модел на dm, който предлага бързо и удобно пазаруване на огромно разнообразие от
над 14 000 продукта. Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме
бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени
продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има
нужда.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар