Историята на италианската фамилия започва през 1835г. с Джозуе Кардучи
– поет, учител, критик и обществен деец, роден в област Пиетрасанта.
Две поколения по-късно, човекът който полага началото на модна къща
Carducci е Зино Кардучи. Впечатлен от добре изглеждащите господа в костюми и
усвоил текстилния занаят, в края на 40-те, Зино отваря малко ателие за мъжки
облекла във Флоренция.
През 60-те години, вдъхновени от успеха на баща си, двамата синове –
Лео и Давид Кардучи доразвиват марката като започват изработката на дамски
дрехи, по нищо не отстъпващи на наложилите се haute couture къщи. Така в
средата на 60-те братята Кардучи притежават 8 магазина в Европа и обличат едни
от най-значимите имена в киноиндустрията.
Наложила се на пазара с качествени платове и луксозни стоки, Carducci
разполага с производствени заводи в Турция и развита търговска мрежа в Европа,
Южна Африка, Дубай и Русия.
В България можете да откриете в търговските центрове Сердика и Тhe
Mall,Варна и Пловдив.
Carducci се спря на топмодела Аталай Пат за лице на новата колекция
абитуриенти 2018, вдъхновени от излъчването,професионализма и димамиката на
топмодела по време на престижната Sofia fashion week.
Името на Аталай означава син на Господ. На 25 години, родом от
Инстанбул. Зодия Стрелец.
Carducci умело за първи път в България представи своята свежа линия по
време на престижната гала вечер на Мистър България 2016 с лицензиант Атанас
Лазаров,собственик на PRoFIle international.
Тв водещите Юксел Кадриев,Зуека и Рачков в “Като две капки вода”,
“Господари на ефира” са ревностни почитатели на изчистения и модерен
бранд.
Философията на Carducci e микс от италиански корени, безупречен шев и
игра на цветове. Стимулирани от артистичния директор Осман Узун, колекциите
мъжки костюми са съчетание от контрасти между спортния и официалния стил.
Съвременна и същевременно автентична Carducci въплъщава същността на
италианската изработка на мъжки облекла и предлага радикално модерен подход към
начина на живот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар