Предлагането
на персонализирани услуги и съдържание е тенденцията, която ще отличи
най-добрите и най-успешните продукти през следващите няколко години.
Джон
Гарджуло, Ръководител „Продуктов маркетинг“ в Airbnb, определя това като една
от актуалните теми, които ще бъдат дискутирани в рамките на конференцията DigitalK
2018. Събитието, което ще събере близо 40 световни специалисти в областта
на дигиталните технологии и бизнес иновации, ще се проведе на 31 май и 1 юни в
София. В тази връзка той споделя:
-Изглежда,
че времето на персонализираните услуги най-накрая е тук, въпреки че последните
новини около Facebook усложняват нещата. Навлизаме в ера, в която да показваш
едно и също съдържание на всички е архаичен метод, но междувременно
чувствителността около темата лични данни е изключително изострена. Компаниите
и агенциите, които намерят баланса между двете, ще пожънат успех.
Участниците в конференцията ще имат
възможност да получат отговори на актуални въпроси, свързани с
изкуствения интелект, fintech технологиите и най-новите тенденции в
комуникационния бизнес. Форумът ще събере бизнес визионери, сред които Людо
Антонов, Pinterest; Макс Аморделузо, Amazon Alexa и Джоел Хюс, IndieGoGo.
Сред лекторите са основателят на стартъпа TenX - Джулиан Хосп, чиято технология
позволява криптовалутите да се използват като разплащателно средство навсякъде
и по всяко време, както и Тин Ханг Лиу, основател и изпълнителен директор на Open
Motors, който ще представи автономните коли и бъдещето на градската мобилност.
По традиция DigitalK 2018 ще е домакин
и на стартъп състезание, в рамките на което млади предприемачи ще представят идеите
си пред международни инвеститори. Финалистите в предизвикателството ще имат
възможност да се състезават за парична награда в размер на 10,000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар