Това съобщиха от столичната регионална здравна инспекция (СРЗИ).Съставител на стиховете и рисунките към диплянката, датираща от преди 10 години, но сега качена на сайта на СРЗИ, е екип от отдел "Промоция на здраве", които работят по профилактични програми за различни заболявания.
В рекламната диплянка главният герой рисуван пенис, съветва в мерена реч (стихотворна форма) как се поставя презерватив. Четивото изглеждало като за малчугани, но е предназначено за деца, с които вече е говорено на тема сексуално възпитание и полово предавани инфекцииБлагородната цел на дипляната е да образова 14-15 год. ученици как се слага презерватив.
Идеята била “да се подсеща, че презервативът е за това да бъде употребяван, а не е балон, който да се надуе в клас и всички да се смеят“.
Идеята била “да се подсеща, че презервативът е за това да бъде употребяван, а не е балон, който да се надуе в клас и всички да се смеят“.
Приключенията на пениса Кънчо започват с: „Кънчо се събуди готов да се труди“, продължават с „Известен щурмовак съм аз. Изпълнен съм с енергия и страст“ и завършват с „И накрая запомни: с дрешка винаги бъди, щом любов ще правиш ти“.
Оказа се, че оргинала на комикса е немски и само името е сменено. За първи пъте издаден преди повече от 10 г, от бившата ХЕИ През 2010 г. е отново преиздадена от бившата РИОКОЗ – в рамките на програма „Превенция на ХИВ/СПИН.” Тогава брошурата е била издадена в тираж 10 000 броя на стойност 245.66 лв. и той вече е изчерпан.
Въпреки големия обществен интерес файлът с приключенията на пениса е свален от сайта на СРЗИ.
Въпреки големия обществен интерес файлът с приключенията на пениса е свален от сайта на СРЗИ.
Няма коментари:
Публикуване на коментар