Translate

сряда, 24 февруари 2021 г.

Ивайло Колев - нова песен и видеоклип

Певецът с разтърсваща биографична музикална изповед за своя живот и своето детство!

 

Видеото към новата му песен „Светлина” представлява почти късометражен филм, описващ красотата на отношенията със своя дядо, на когото дължи таланта си да пее, и който с десетките песни пред огъня вечер и по пладне, под каруцата на полето, го е закърмил с любов към музиката и донякъде предопределил съдбата му.

В тази връзка Ивайло споделя:

-Уморих се от музика, която да лъска егото и суетата ми. Исках да оставя нещо истинско след себе си, показващо това, което съм аз - болезнено искрен и органичен.
Дядо ми Иван беше силна личност- суров от ударите на живота, войни,немотия, но също нежен и лиричен с песен на уста вечер с внуците пред огъня. Той ми даде таланта си и пося в мен музикалната мечта, а по ирония на съдбата си отиде точно когато започвах да я сбъдвам и бях на хиляди километри от него. Избрах точно сега да пусна тази песен, защото в идващите времена на остър дефицит на духовност, повече от всякога имаме нужда да знаем кои сме и накъде отиваме,за да не се превърнем в дърво без корен. Той изказва благодарности, както към професионалистите работили по продукцията - Алекс Нушев, Петър Алексиев, Момчил Колев, Иван Иванов, Милен Василев, Юлиян Янев, Теодор Койчинов, Виктория Главчева, Стоимен Пеев, Кирил Христов, Димитър Тенчев, така и към режисьора Момчил Александров и целия му екип, за забележителните актьорски превъплъщения на неповторимия Любомир Бъчваров, на бате Мони и на малките сладури Мирослав Мехов и Никола Игнатов.

https://www.youtube.com/watch?v=dUhoKBhWNX0

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар