Проучване на марката FOREO и OnePoll разкрива актуалните тенденции в красотата
73% от жените биха искали да прекарват по-малко време в разкрасяванеи да съкратят рутината си за
грижа за кожата, да намалят броя на козметичните продукти, които използват и ги заменят с многофункционални козметични устройства, които предлагат повече предимства.. Това показва световно проучване, проведено сред 2000 души, от шведската козметична марка FOREO и маркетинговата компания OnePoll. Това означава, че всяка дама отделя средно по 23 минути на ден за грижа за кожата си и мечтае за по-бързи и ефективни решения, които да ѝ спестят време и да ѝ осигурят естествен сияен вид. Милиони жени по света силно са променили навиците си за грижа за кожата след началото пандемията. А преместването на личните срещи в онлайн среда /например Zoom/ е една от основните причини за тези потребителски нагласи и превръщането на здравата, стегната и сияйна кожа в топ приоритет за жените, които все по-често избягват тежките гримове в домашна обстановка. Доказателство за това е и, че с настъпването на пандемията покупките на козметични продукти за грижа за кожата от жени са се удвоили. Една пета от жените на възраст между 18 и 34 години признават, че стават по-рано, когато им предстои видео среща, за да имат време да се подготвят и разкрасят. По-интересното е, че 40% от анкетираните предпочитат да са с изключена камера по време на онлайн разговорите, тъй като не са доволни от външния си вид. Експертът по красота FOREO коментира резултатите така: „Нашата удовлетвореност от състоянието на кожата стана по-важно от когато и да било преди. Потребителите искат да постигнат и покажат най-доброто от себе си във възможно най-кратки срокове.“
Данните от проучването сочат, че 6 от 10 респонденти вече смятат, че грижата за кожата е изключително важна и са започнали да търсят продукти и уреди, които подчертават естествената красота. 4 от 10 жени пък са променили покупките си на козметика през последните месеци и на преден план са най-вече продуктите за грижа за кожата за сметка на гримовете.
Над половината от анкетираните заявяват, че предпочитат продукт за кожата, който освен доказания ефект има и друга функция напр. релаксация. Повече от една трета - 37% се интересуват от козметични технологии, включително такива, използващи LED светлинна терапия. 60% от респондентите избират продукти, които ги карат да се чувстват не само по-красиви, но и по-уверени, а очти две трети от анкетираните /64%/ искат да подобрят състоянието и грижата си за кожата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар