Translate

вторник, 19 май 2020 г.

Българска агенция с пореден триумф в световната надпревара за дигитални проекти на професионалната медия за комуникации PR News


SiteMedia Consultancy спечели с кампанията #DaretoWOWandCare на NIVEA България в категориите Game Changer и Online Community

Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категориите Game Changer и Online Community в престижната си класация Digital PR Awards 2020 с кампанията #DaretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф България. Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други.
Освен наградите в категориите Game Changer и Online Community, SiteMedia Consultancy получава и Почетни oтличия /Honorable Mentions/ в още пет категории – за Digital Firm of the Year, Digital PR Campaign, Instagram Campaign, Contest/Game и Digital Marketing Campaign /100k and under/ на годината. SiteMedia Consultancy се съревновава с агенции и компании като IBM, Y&R PR, BASF, APCO Worldwide, Cisco, FleishmanHillard, AT&T, Porter Novelli и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа с награди и Почетни Отличия на Digital PR Awards 2020.
„За пореден път българска агенция получава подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в две категории и да получи цели пет Почетни oтличия, включително за Дигитална Агенция за целия свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Българска кампания печели в категория Game Changer, което е поредно доказателство за иновативността, креативността и качеството на българските идеи“, сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy и допълни: „Кризата, заради световната пандемия, промени живота ни, промени бизнеса. И комуникационните специалисти сме във фокуса на промените. Комуникациите ще помогнат на хората и организациите по-бързо да се адаптират, по-бързо да намерят пътя към новата реалност.“
Пълният списък с всички финалисти в Digital PR Awards 2020 може да видите тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар