Третият сезон на най-оспорваното кулинарно риалити отбеляза
впечатляващи резултати тази пролет
Забележителен финал
беляза успешния трети сезон на Hell’s Kitchen България. Грандиозният кулинарен двубой между претендентите за титлата „най-добър
професионален готвач 2020“. буквално завладя телевизионния ефир, достигайки до над
1,5 млн. зрители /Всички 4+/. Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България
заключителната надпревара в Кухнята на Ада е проследена от 40,8% от зрителите в
активна възраст, което е два пъти над резултата на втората по гледаемост
телевизия по същото време.
Зрелищният кулинарен
сблъсък между Атанас и Реджеп за голямата награда от 100 000 лв., оглави класацията
за най-гледан финал в историята на българското издание на световния формат. Данните,
отчетени от пийпълметричните системи, с които NOVA работи в периода на излъчването на предаването,
показват,
че последният епизод на
трети сезон на Hell’s Kitchen България е финалът с най-висок аудиторен дял сред зрителите в активна
възраст /18-49 г./ от старта на формата у нас през 2018 г. В очакване на окончателното
решение на шеф Ангелов кой да бъде „шампионът“ в Кухнята на Ада, в най-напрегнатите
последни минути аудиторният дял се покачи до над 44% сред същата целева група.
Реализирането на третото
издание на Hell’s
Kitchen България, в условията на извънредната
ситуация на пандемия в страната, е своеобразен подарък за зрителите на NOVA, които имаха възможността да проследят докрай
любимото кулинарно риалити. Извънредното положение промени ритъма на работа в Hell’s Kitchen, оставяйки най-популярния ресторант у нас без
гости. Вследствие на въведените противоепидемични мерки, за първи път в историята
на предаването майстор-готвачите изпълняваха поръчки по телефон. Кухнята на Ада
продължи да работи в името на феновете, които с интерес проследяваха всички
кулинарни предизвикателства.
„Емоциите под налягане“ за
кандидат-шефовете и техния ментор в кухнята шеф Виктор Ангелов в третото
издание на най-горещото кулинарно състезание в телевизионния ефир, привлякоха
пред телевизионните екрани близо една трета от гледащите телевизия зрители на
възраст 18-49 години. Разликата спрямо бТВ е 38%.
Тази пролет кулинарното риалити
отбеляза и най-много достигнати зрители - средно за епизод над 1,2 милиона. Пийпълметричните данни сочат, че Hell’s Kitchen България затвърждава позицията си на
предпочитано предаване сред кулинарните формати в родния ефир, нареждайки се и сред
петте най-гледани от аудиторията в активна възраст /18-49 г./ периодични
предавания през пролетния телевизионен сезон от 22 февруари досега. Спрямо сходния по жанр формат, излъчван по конкурентната телевизия, този сезон аудиторният дял на Hell’s Kitchen сред аудиторията в активна възраст е с 33%
по-голям.
Според Google Analytics видеогледанията на предаването осъществени в
платформите на Нова Броудкастинг Груп са над 2,6 милиона.
Няма коментари:
Публикуване на коментар