Осмият сезон на предаването e категоричен лидер в телевизионния ефир тази пролет
С феноменален завършек и
рекордни резултати приключи осмият сезон на любимото шоу за преобразявания
„Като две капки вода“. Впечатляващи изпълнения, специални награди, звездни гости и изключително оспорвана надпревара
бяха само част от изненадите на грандиозния спектакъл, който NOVA и екипът на шоуто подариха на зрителите в понеделник вечер. Според данните, отчетени от пийпълметричните системи,
с които медията работи, това е финалът с най-високи
резултати от старта на предаването преди осем години. Любимото шоу с последните превъплъщения на
звездите достигна до над 2,5 милиона зрители /всички 4+/. Кулминацията на „Като
две капки вода“ бе предпочетена от 52% от аудиторията в активна възраст /18-49 г./, което е близо 4 пъти по-висок резултат спрямо гледаемостта на
втората телевизия в същия часови интервал. В най-решаващите последни минути
близо 60% от тази аудитория е проследила дългоочакваното обявяване на
тазгодишния победител.
Абсолютен прецедент в
историята на предаването създадоха въведените противоепидемични мерки в
страната, оставяйки неговия осми сезон без публика в студиото. Въпреки това,
екипът на NOVA
и на „Като две капки
вода“, намериха начин да направят съпричастни стотици български семейства към
емоцията на шоуто с преки включвания от домовете им. В условията на необичайните обстоятелства, свързани с извънредното положение, „Като
две капки вода“ оглави класацията на най-предпочитана програма сред зрителите в активна възраст и тази
пролет. Средният аудиторен дял на всички тринайсет
епизода от осмото издание сред зрителите в активна възраст е 45,6%. Данните на
ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат още, че предаванията през осми сезон са
средно с над 2,4 пъти по-голям аудиторен дял от дела на bTV по същото време сред зрителите в активна възраст.
Освен в телевизионния
ефир, шоуто „Като две капки вода“ се следи с висок интерес и в онлайн
пространството. Според данните на Google Analytics, само за периода на осмия сезон на
предаването, в онлайн платформите на „Нова Броудкастинг
Груп" са осъществени над 2,4 милиона видеогледания.
Няма коментари:
Публикуване на коментар