Най-гледани през януари са праймтайм предаванията и
филмите на телевизията. „Черешката на тортата“ бележи ръст
В началото на
годината,
преди старта на активния
пролетен телевизионен сезон, NOVA продължава да предизвиква зрителския интерес с подчертан превес в
съдържанието на оригинални български продукции. През януари аудиторията в
активна възраст отново предпочете NOVA, което пряко се отрази на отчетените резултати от независимата
международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere
Bulgaria. Данните сочат, че среднодневно близо 22% от тези зрители имат
изявено предпочитание към NOVA през месеца. Още повече – почти 24% избират канала в праймтайм, докато
втората по гледаемост телевизия в най-гледаното време успява да привлече средно
20% от зрителите на възраст 18-49 години.
NOVA
реализира ръст в
аудиторния дял сред зрителите в активна възраст, спрямо същия период на
миналата година. В най-гледания отрязък от деня, този месец предпочитанието към
NOVA
е с 3% по-голямо, в
сравнение с януари 2019 година, докато конкурентната телевизия намалява аудиторния си дял с 10%.
Данните на
пийпълметричната агенция сочат още, че праймтайм предаванията на NOVA заемат първите четири позиции сред
най-гледаните периодични продукции през този месец. Традиционен е интересът на
аудиторията към „Черешката на тортата“. Продукцията, с участието на шеф Иван
Манчев, е поставена от зрителите на първо място в класацията. Кулинарната
надпревара е безспорно предпочетена от над 30% от зрителите в активна възраст
/18-49 г./ – с 24% повече от предпочелите конкурентната телевизия по това време. Текущият сезон досега показва,
че „Черешката на тортата“ има потенциал да бъде най-гледан за последните 8
премиерни сезона. Отново под вещия надзор на популярния шеф Манчев, „Кошмари в
кухнята“ е с 28,8% аудиторен дял, с подчертано предимство от 52% спрямо конкурентната телевизия в същия часови пояс.
Екшън сериалите -
българският „Под прикритие‘ и „Хавай 5-0“ привличат съответно 26,1% и 21.2% от зрителите в активна възраст и също са с
осезаемо предимство в аудиторния дял спрямо конкурентната телевизия по същото време.
Първият месец на годината
позиционира централната емисия новини на NOVA като източник на информация,
който зрителите в активна възраст възприемат като основен в праймтайм, с близо
32% аудиторен дял, което е с 3% повече спрямо същия месец на предходната
година. Централните новини на конкурентната телевизия търпят реципрочен спад в аудиторния дял.
В ранните часове на деня
изборът на същата аудитория са сутрешните информационни блокове на NOVA, които също поддържат стабилно предимство спрямо съответните предавания на
конкурентната медия.
В очакване на новия сезон
и силна заявка към зрителите за още по-вълнуващи продукции, NOVA започва обещаващо годината с по-добри
резултати спрямо същия месец през 2019 г., според данните на Nielsen Admosphere Bulgaria.
Няма коментари:
Публикуване на коментар