Лидл България проведе 63
дегустации в 48 града, в които се включиха близо 56 хиляди души. Потребителите
имаха възможност да опитат и оценят вкуса на 12 продукта от собствени марки на
веригата, разпределени в 4 продуктови групи – млечни, колбаси, бира и сладолед.
В челната тройка на
най-харесвани от участниците се оказаха различните видове сладоледи Gelatelli,
бирите Perlenbacher и Argus, следвани от деликатесна варена шунка Dulano и
сметанови пудинг Milbona.
Проведените дегустации са
продължение на най-големия вкусов тест на собствени марки на Lidl, реализиран
от IPSOS в България. Той беше проведен в началото на годината по метода на
т.нар. blind test „сляп тест“, при който, за да се гарантира безпристрастността
на оценката, в процеса на тестване участниците не знаят каква е марката на
продуктите, които опитват. Като продължение на най-големия вкусов тест, тези
дегустации дадоха възможност на клиентите на Lidl да опитат продуктите, оценени най-високо от
участниците в проучването.
Допълнителна информация
за качеството на продуктите, собствени марки на Lidl, както и повече за най-големия вкусов тест, проведен от IPSOS в
България, можете да намерите на: https://www.lidl.bg/kachestvo.
Няма коментари:
Публикуване на коментар