Всеки желаещ може да подкрепи един от петимата
финалисти до 3 февруари
Остават
само два дни до края на онлайн гласуването за финалистите в най-голямата
социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА, осъществявана в партньорство с Reach for Change България. До 23.59 ч. на 3 февруари,
понеделник, всеки желаещ може да подкрепи един от социалните предприемачи в
шестото издание на инициативата на адрес www.nova.bg/promyanata. Тримата финалисти с най-много гласове ще
продължат в последния етап на конкурса – среща с жури.
За победата тази година се борят:
Мариела Станулова и Ралица Жечева от „Академия за родители“ с платформа, която помага на всички бъдещи и
настоящи родители да отгледат здрави и
щастливи деца. Така родителите могат да получат съветите, от които имат нужда –
проверени, на едно място и в точния момент.
Лиляна Савова и Венета Иванова от „Академия Миротворци“, които обучават ученици и педагогически специалисти в основни техники
на медиацията и създават центрове по медиация в училищата. Създават нова
култура на общуване между учениците и спомагат за намаляване на агресията в
училищната среда.
Ставрос Ставру и Ива Груева от „Пукльовците“ създават дигитални образователни игри, които
помагат на децата да се научат да работят в екип. Заедно с героите в играта,
децата решават различни екологични проблеми, а за да решат задачата им се
налага да работят в екип и да обменят информация.
Невен Боянов и Ивайло Николов от „Тинузавър“ с платформа, която учи децата на програмиране,
математика, физика и електроника по забавен и практичен начин. Те създават
специален хардуер, софтуер и учебна методология, с които децата могат да си
сглобят сами миниатюрно компютърче, а след това да го програмират.
Кунка Великова и Нина Димова от „Неща с душа“ създават образователни игри и материали,
които помагат на децата да учат по-лесно и чрез игра. Особено са полезни за
деца със специални потребности, които се затрудняват да усвояват учебния
материал от учебниците и хартиените помагала.
Тримата финалисти,
събрали най-много гласове в периода на гласуването, ще продължат в следващия етап на конкурса –
среща с жури. То включва представители на Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change, както и детско жури. Големият победител в
ПРОМЯНАТА 2019/2020 ще бъде избран през февруари и ще получи безвъзмездно
финансиране в размер на 30 000 лв., а вторият и третият – по 15 000
лв. Всички петима финалисти стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период
между една и пет години, в рамките на които ще получат обучения, консултации от
бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на
Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
Няма коментари:
Публикуване на коментар