Дни след настъпването на
най-важния празник в китайския лунен календар Жени Калканджиева, Краси и
Димитър Калайджиев от последния сезон на „Фермата”, Стефан А. Щерев, Павел
Владимиров, журналистът Антон Стефанов, звездата от „Откраднат живот” – Гергана
Стоянова, Милена Шаркова, Дони Чачова, Боряна Баташова, изкусният разказвач и
пътешественик Маги Гигова, основателят на Банско Джаз Фест – д-р Емил Илиев,
Посолството на Китайската народна република в България, представители на
бизнеса, политиката и медиите подкрепиха благотворителна инициатива в помощ на бедстващите хора в
провинция Ухан, засегнати от
коронавирус.
„Нашата страна е
производител и износител на предпазни и санитарни консумативи, от които в
момента има огромна и спешна нужда в Ухан.
Ние можем да окажем съдействие и помощ на Китай за ограничаване на заразата
сега, веднага. Затова искам да обява старта
на национална кампания за спешно събиране на средства и закупуване на
медицински и предпазни консумативи, които да се изпратят на бедстващите хора в
провинция Ухан.” – заяви в
приветственото си слово Влад Гицоайка, официален представител на Маутай за
България и допълни, че информацията за набирателната сметка и събраните
средства ще публикува ежедневно във фейсбук страницата и сайта на Маутай
България https://moutai.bg/. Той сподели разтърсващата история за пратка
до бедстващия Ухан, преминала през множеството препятствия на спрени самолетни
полети и осъществена с помощта на бизнес-партньори и части благодетели.
Към гостите с
благодарност се обърна и г-н Ян Дзиенцюн – политически съветник към Посолството
на Китайската Народна Република в България. „От името на посолството и хората в засегнатите
от коронавируса райони в Китай, бих искал да изкажа искрената си благодарност и
уважение към приятелите от всички сфери на българското общество, присъстващи на това събитие. С вашата подкрепа работата по предотвратяване
и контрол на епидемиите в Китай няма да бъде самотна борба, а дейност, в която всички ние ще сме обединени и заедно!” – подчерта
съветникът и благодари специално на J&M България, за
неуморните усилия и съпричастност.
Танц на солидарността изпълниха три от преподавателките в Институт Конфуций, а вечерта бе потопена в екзотиката на най-мистериозната напитка в света – Маутай. Водещ на събитието беше Ива Екимова. Посланиците на бранда от Nomadbarman Нели Димитрова и Александър Симеонов пресъздадоха културната интеграция между нациите под формата на коктейл, в който доминиращото присъствие на екзотичната напитка бе обвито в прегръдките на българската роза. Красиво допълнение към емоционалното събитие бе най-новата козметична линия Pure Gold на Dony Cosmetics, създадени на основата на розово масло и вода и чисто злато.
Танц на солидарността изпълниха три от преподавателките в Институт Конфуций, а вечерта бе потопена в екзотиката на най-мистериозната напитка в света – Маутай. Водещ на събитието беше Ива Екимова. Посланиците на бранда от Nomadbarman Нели Димитрова и Александър Симеонов пресъздадоха културната интеграция между нациите под формата на коктейл, в който доминиращото присъствие на екзотичната напитка бе обвито в прегръдките на българската роза. Красиво допълнение към емоционалното събитие бе най-новата козметична линия Pure Gold на Dony Cosmetics, създадени на основата на розово масло и вода и чисто злато.
Огнената напитка на
дипломацията Маутай
е символ на качество и престиж в Китай и се разпространява в над 100 страни по
света, а от скоро вече и в България. Високо-градусовият алкохол се произвежда
от сорго – вид житна култура, която издържа на засушавания и горещини, може да
се отглежда в бедни почви и не съдържа глутен. Маутай е продукт
превърнал се в национален
символ за Китай и е най-известната марка байджу. Течният огън е резултат от традиционно производство с
вековни традиции. Специалистите откриват над 1 200 аромата в огнения еликсир. В
световен мащаб китайското байджу предизвика истински пазарен бум. В края на 2019-а година представителите на най-мистериозната
азиатска напитка – Маутай се завърнаха от Китай с престижно признание. J&M
получи поредната наградата за „Най-активен дистрибутор”. Огненият елексир
присъства на родния пазар от
две години и
вече получи втори приз за дистрибуция и
популяризиране на китайската култура в България. Отличието бе връчено на
официално събитие в Китай, където бяха поканени представители на бранда от цял свят.
Няма коментари:
Публикуване на коментар