„Неща с душа“, „Тинузавър“ и „Академия за родители“
са финалистите, които ще се борят за голямата награда, а победителят ще стане
ясен на 13 февруари
Приключи онлайн
гласуването в шестото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на
Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България – ПРОМЯНАТА. 28 401 души дадоха своя глас за петимата финалисти в конкурса.
След три седмици на
оспорвана надпревара за подкрепата на публиката, социалните предприемачи, които
събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са „Неща
с Душа“, „Тинузавър“ и „Академия за родители“.
Кунка Великова и Нина
Димова от „Неща с душа“ – създават образователни игри и
материали, които помагат на децата да учат по-лесно и чрез игра. Особено са
полезни за деца със специални потребности, които се затрудняват да усвояват
учебния материал от учебниците и хартиените помагала.
Невен Боянов и Ивайло
Николов от „Тинузавър“ – платформа, която учи децата на
програмиране, математика, физика и електроника по забавен и практичен начин. Те
създават специален хардуер, софтуер и учебна методология, с които децата могат
да си сглобят сами миниатюрно компютърче, а след това да го програмират.
Мариела Станулова и
Ралица Жечева от „Академия за родители“ – платформа, която помага на
всички бъдещи и настоящи родители да отгледат здрави и щастливи деца.
Така родителите могат да получат съветите, от които имат нужда – проверени, на
едно място и в точния момент.
На 13 февруари тримата
финалисти ще имат възможността да представят проектите си пред жури, което
включва представители на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change.
Освен тях социалните предприемачи ще трябва да убедят и детското жури на
конкурса, че техният проект заслужава първото място. Двете журита ще вземат
окончателно решение кой ще бъде големият победител в ПРОМЯНАТА тази година. Той
ще бъде обявен на официална церемония на 13 февруари вечерта. Класиралият се на
първо място ще получи безвъзмездно финансиране от 30 000 лв., а проектите на
втора и трета позиция - по 15 000 лв.
Всичките петима финалисти
в конкурса тази година /„Неща с душа“, „Тинузавър“, „Академия за родители“,
„Академия Миротворци“, „Пукльовците“/ стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за
период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до
международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна
подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
Няма коментари:
Публикуване на коментар