Системата на Кока-Кола разширява портфолиото си с
трето предложение в категорията „Вода“ на българския пазар
като официално лансира на
пазара у нас новия си продукт – изотоничната напитка Powerade. Брандът е символ на спортния живот по
света и лидер на световния пазар повече от 30 години. От лансирането си през
1988, изотоникът е официалната спортна напитка на ФИФА и Световното първенство
по футбол, а също и на редица ръгби и футболни отбори . Напитката е подходяща
както за професионални спортисти, така и за всички, които активно поддържат
форма и държат да хидратират тялото си правилно по време на засилена физическа
дейност.
Powerade е на водна
основа и се препоръчва при интензивно физическо натоварване. Тя утолява жаждата и възстановява минералите и
въглехидратите, които тялото губи по време на спорт и активен начин на
живот, благодарение на усъвършенстваната
система - ION4® съдържаща 4 основни електролита - натрий, калий, калций и
магнезий.
При интензивно физическо
натоварване организмът се сблъсква с няколко проблема едновременно - изчерпване
на енергийните резерви, дехидратация и недостиг на витамини и минерали.
Powerade възстановява ефективно спада във физиологичните нива, увеличава
абсорбцията на вода по време на тренировка и удължава издръжливостта на
мускулите при продължително натоварване като поддържа енергийния обмен в
организма.
Powerade e третото допълнение на
портфолиото на Кока-Кола България в категория „Вода“, след минерална вода Банкя
и изворна вода Роса. Напитката се предлага в удобна ергономична бутилка със
специална спортна капачка, която улеснява консумацията по време на спорт,
интензивна разходка или преход в планината. Брандът вече се включи в едно от
най-екстремните състезания за хора, които обичат да тестват физическите си
способности – Legion Run.
Потребителите вече могат
да открият спортната напитка в търговската мрежа в цялата страната в разфасофка
от 0,5 л и в два от най-популярните вкуса – Mountain Blast и Lemon.
Няма коментари:
Публикуване на коментар