Translate

понеделник, 12 август 2019 г.

Каскадьор, работил с Брад Пит, се грижи за безопасността в “Игри на волята: България”


Захари Грозданов – Захо консултира най-новото приключенско състезание на NOVA.
Българинът е участвал в “Игри на тронове”, “Хелбой”, “Възвишение” и още 70 кино продукции

Битките са най-голямото предизвикателство за участниците в “Игри на волята: България”. Те се провеждат всекидневно и от тях зависят условията на живот за всеки отбор, докато... няма битки! Най-важна е Битката за територия, в която се решава кой отбор къде ще живее през седмицата - на безлюден плаж, в рибарска колиба или в луксозна къща. Капитанската битка е тази, в която капитаните на 3-те отбора се борят за различни привилегии на своите съотборници: от храна за отбора, който бедства на безлюдния плаж, до плаване с луксозна яхта, за онези извоювали си настаняване в луксозна къща. В номинационните битки отпадналият отбор излъчва номиниран и така се стига до Битката за оцеляване, в която от състезанието отпада 1 участник.
Първият човек, който тества всяка една игра - за безопасност, за сложност и за всичко останало, е каскадьорът на терен: Захари Грозданов – Захо. Българинът има зад гърба си над 70 филма в киното, а с рекламите и музикалните клипове, в които е участвал, цифра става внушителна - над 100 продукции! Захо е работил за филми като “Игри на Тронове”, “Z-та световна война” /с участието на Брад Пит/, “Хелбой”, “Инферно”, “Възвишение” и много други.
“Едни от най-трудните неща, на пръв поглед изглеждат най-лесни. Например сценичният бой. В него трябва да играеш, но трябва и да пазиш актьорите. Блъскал съм се с кола, с мотор, летял съм, дърпали са ме с въжета, били са ме, палили са ме. Общо взето, няма нещо, което да не съм правил. Дори съм бил дубльор на жени“, разказва Захо, който е успял да овладее всички видове каскади.
В “Игри на волята: България”, той влиза в още една роля - на главен консултант. Той се грижи за сигурността на участниците и екипа по време на битките. Каскадьорът е на терен още по време на строежа и следи за всеки елемент, обмисля критичните моменти и предава нататък своето знание. По трудните трасета минава пръв, за да се увери, че наистина всичко е точно.
“Всяка каскада е сама за себе си, така е и тук. Всяка една битка е различна и понякога нещо супер дребно може да се окаже фатално. Аз трябва да мисля най-вече за участниците, които минават през битките, но и за екипа, който е около тях и снима“, обобщава Захо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар