Translate

четвъртък, 15 август 2019 г.

Лайфстайл обзор на dm „Тенденции и иновации лято 2019“: Хитът на лято 2019 г. – кожата да блести като бижу


Продажбите на натурални продукти – освежаващи и стягащи кожата растат с близо 10% през лятот. Специалната козметика за лице и брада е горещият тренд за мъжете

Тенденцията на лято 2019 е бляскавата кожа с равномерен тен и излъчване на свежест, която се постига с иновативните козметични продукти. Бронзантите, спрейовете с микрочастици и специалните серуми са хитовете за блестяща кожа този сезон, които подчертават шията, скулите и около очната зона. Продуктите отговарят на модните изисквания – да имат дълготраен ефект, да са с натурални съставки и да са произведени по щадящ природата начин.
Това лято жените буквално омайват с перфектен тен и бляскава кожа като чудесния загар на тялото се постига с иновативни продукти с авторизиращ ефект. С тях загарът на кожата е равномерен и естествен. Те са и лесни за употреба и нанасяне, благодарение на страхотните разработки на водещи производители.
Сред най-търсените продукти за тен са автобронзантите от dm марката SUNDANCE, които са в удобни опаковки под формата на спрей или лосион. Друг интересен пример е автобронзиращото мляко за лице и тяло L’Oréal Sublime Bronze, което е с лека структура, попива веднага и се постига невероятен загар дори и след кратко излагане на слънце.
Големият хит са и специалните спрейове с блестящи микрочастици. При нанасяне, те полепват за кожата и отразяват светлината, не само от лампите в нощните клубове, но и от слънцето.
В магазините на dm се предлагат и специални серуми от водещи производители, които могат да се използват само в определена област, на която да се постави акцент – около очите, шията или деколтето.
В резултат на все по-засиления стремеж към здравословен начин на живот, най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас – dm, отчита ръст от близо 10% на продажбите на натурални продукти, които през най-горещия сезон са търсени основно за освежаване, стягане на кожата и за поддържане на страхотния ѝ вид без изкуствени аромати и съставки. Сред най-продаваните продукти от този сегмент в магазините на dm са дезодорантите и кремовете от сертифицирана натурална козметика с екстракти от билки и масла от ший, макадамия и авокадо.
В този сегмент най-търсени са продуктите от dm марката alverde, което се дължи отличното съотношение цена-качество при собствените марки на компанията. Част от тях са в ниския, като основно са в средния ценови клас, но с много високо качество. То се следи в Германия от независими сертификационни институти, които редовно тестват продуктите, които се произвеждат съгласно най-модерните технически стандарти, възможно най-щадящо околната среда и не се тестват върху животни. Изключително търсене се наблюдава и при продуктите от популярни марки като Welleda, Dr. Scheller и Sante. 
Гореща тенденция при део продуктите за тяло е използването на такива без алуминиеви соли, които могат да проникнат в тялото през потните жлези. Тези дезодоранти отстъпват място отново на натуралните съставки. Добрата новина е, че благодарение на иновациите в козметиката, дори и без соли и парабени, новото поколение натурални продукти осигуряват дълготрайна защита и при интензивно спортуване. Ефектът се дължи на изцяло натурални съставки, които придават лекота и свежест на продукта и в същото време ефективно се борят с появата на неприятни миризми. Отражение на стремежа към по-здравословен начин на живот и на отговорно отношение към околната среда е и по-слабото използване на аерозоли.
Експертите на dm отчитат повишен интерес и към дезодоранти, които не оставят петна по дрехите. Според тях това лято най-търсените продукти в сегмента „Део“ са от популярните брандове Nivea, alverde, Balea, Rexona, Fa и Garnier.
Това лято дамите на плажа освен на на бляскава кожа и перфектен тен могат да се радват и на стегната кожа без целулит и други дребни недостатъци, благодарение на по-популярните кремове за стягане на седалището и бедрата. Редовната им употреба води до по-гладка и стегната кожа, поради използването на натурални масла, естествени, стягащи колагени, екстракти от кафе и какао.
Според експертите на dm е много важно използването на тези иновативни продукти да се комбинира с правилно хранене и спорт. Все повече дами осъзнават това, което обяснява и повишеният интерес към секторите с био храни в dm. Там всяка жена може да открие огромно разнообразие от почти 500 здравословни сертифицирани био храни, които помагат за успешния завършек на всеки хранителен режим.
Интересна тенденция през този сезон е ръстът от около 20% на пазара на продукти за мъжа,
които все повече се грижат за добрия си външен вид и прибягват до продукти за поддържане на лицето, косата и брадата, която може да бъде обяснена с три основни причини. Първата е, че мъжете все повече се грижат за добрия си външен вид, интересуват се от новостите и са склонни да тестват иновативни продукти, разработени специално за тях. Втората е, че господата все по-често предпочитат да пазаруват в специализирани магазини като тези на dm, където могат даоткрият богат асортимент от мъжки стоки, обособен в отделен сектор и да се ориентират много лесно между регалите, което е много важно за тях. Третото обяснение за ръста на категорията „Мъжки свят“ е, че големите производители вече пускат изцяло мъжки серии козметика. До скоро те предлагаха по няколко продукта, като допълнение на основната серия шампоан или крем. 
Пример за това са специалните мъжки хидратиращи кремове за лице, които помагат за премахване на признаците на умора. Те са обогатени с витамини, осигуряват ежедневна защита на лицето от влиянието на околната среда и дори могат да заменят автършейва. Големият хит са ревитализиращите кремове за лице с Q10, които до скоро присъстваха основно в дамската козметика, но все по-уверено навлизат и в мъжката. Много популярни са и серумите за лице, които намаляват бръчките и подобряват еластичността на кожата, като я правят видимо по-стегната и жизнена.
Хит са и продуктите за брада, като се наблюдава значителен ръст на търсенето на уреди за нейното оформяне като гребени и тримери и на продукти за грижа за брадата. Тук влизат специални бои за мъжката брада и продукти за почистване, блясък и мекота като бзспорен лидер е най-новата dm марка SEINZ, която включва най-важните продукти за перфектния вид на мъжете. Като по-практични те харесват
„мултифункционалните“ продукти - например душ-гел, шампоан и
почистващ гел за лице в едно или така наречените „3 в 1“. В този сегмент най-предпочитаните аромати са на гуарана, лимон или мента. Според данните на dm мъжете най-често пазаруват продукти от марките alverde, Balea, Nivea и Dove.
Във връзка с новото четврто издание на Лайфстайл обзора на dm “Тенденции и иновации“ за лятото на 2019 година Цонка Иванова -Терзиева, управител на dm България заяви: „Като най-голямата верига, за търговията с дрогерийни стоки у нас, ние предлагаме на хората огромно разнообразие от над 14 000 продукта и така можем да помогнем на всеки да изглежда ослепително през почивката си. Освен това, ние разполагаме с огромно знание и експертиза за това кои са горещите тенденции на пазара и с радост ги споделяме с хората.“
Обзорът е изготвен на базата на анализа на експертите на dm, които са специализирани в областта на различните козметични и хигиенни групи продукти. Сред тях попадат и изключително иновативни стоки, които влияят на начина на живот на модерния човек. Сериозният опит на тези експерти е базиран на проучванията, проведени от dm България и на ежедневните наблюдения на търсенето и предпочитанията на над милион клиенти, които ежемесечно посещават магазините на компанията.


Няма коментари:

Публикуване на коментар