Translate

четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Bridgestone помага на шофьорите да се грижат по-добре за своите превозни средства благодарение на приложението за прогнозна поддръжка My Speedy


С премиера на Paris Motor Show, My Speedy позволява на шофьорите да получават превантивни известия и съвети за състоянието на техните автомобили директно на смартфоните им

Bridgestone, най-големият производител на гуми и каучукови изделия в света, обявява стартирането на модерно решение за поддръжка на гуми и автомобили, което ще може да се използва в цяла Европа. Концепцията бе разработена като "Bridgestone Connect" с цел да се създаде свързано решение за автомобили, което да даде на шофьорите по-голяма увереност и спокойствие. Приложението ще бъде комерсиализирано за първи път от френската верига Speedy като My Speedy. Чрез мониторинг в реално време на състоянието на превозните средства, приложението помага на водачите като маркира потенциално опасни проблеми, за да се избегнат опасни инциденти, които струват време и пари.
Като лидер в индустрията, Bridgestone се ангажира да идентифицира и решава ежедневните предизвикателства на шофьорите с иновативни и удобни решения.
Днес цифровата революция предефинира това, което е възможно, и дава възможност на Bridgestone да въведе новаторски решения за мобилност, за да отговори на нуждите на шофьорите. Следвайки общоевропейски потребителски проучвания и подкрепено чрез дигитални инструменти, My Speedy е решение на Bridgestone, което помага на шофьорите да поддържат по-добре своите превозни средства.
Видимостта на състоянието на автомобилите е проблемна област за много хора, като шофьорите обикновено не знаят какво се случва под капака на колата им. Това може да доведе до неочаквани и дори опасни ситуации. Но шофьорите вече могат да се възползват от най-новите решения в областта на гумите и поддръжката на превозни средства, за да бъдат по-внимателни, като същевременно спестяват време и пари.
My Speedy използва вграден телематичен донгъл за наблюдение на всички ключови компоненти на автомобила като гуми, спирачки, батерия, моторно масло и сигнали по подразбиране - всичко това в реално време. И с помощта на усъвършенстван алгоритъм, My Speedy дори притежава уникална способност да предвижда проблемите, преди да се случат.
Ако се открият потенциални проблеми, приложението My Speedy дава на шофьорите допълнително доверие и спокойствие, като изпраща предупредителни сигнали към смартфоните им, както и съвети за най-добрия начин за предприемане на действия, за да се реши проблемът. Приложението My Speedy също така дава на потребителите удобна и лесна възможност за резервиране на срещите им в сервизи и е пълно с образователни съвети и трикове за тези, които искат да научат основни умения за поддръжка.
My Speedy е уникално приложение, тъй като в момента е единственото решение за следпродажбено обслужване, предлагащо истински прогнозни възможности за поддръжка на гумите и автомобила. Основните функции ще бъдат безплатни, а някои по-модерни допълнения ще бъдат на разположение срещу заплащане.
Първоначално, приложението ще бъде пуснато от Bridgestone във Франция под търговската марка "My Speedy" в 20 магазина Speedy (Франция) от септември 2018 г., а постепенно ще бъде пуснато в пълната мрежа на Speedy (Франция) от около 500 магазина. Концепцията, първоначално разработена като "Bridgestone Connect", ще бъде разширена из Европа и извън мрежата Speedy в бъдеще.

Няма коментари:

Публикуване на коментар