С премиера на Paris
Motor Show, My Speedy позволява на шофьорите да получават
превантивни известия и съвети за състоянието на техните автомобили директно на
смартфоните им
Bridgestone, най-големият производител на гуми и
каучукови изделия в света, обявява стартирането на модерно решение за поддръжка
на гуми и автомобили, което ще може да се използва в цяла Европа. Концепцията
бе разработена като "Bridgestone Connect" с цел да се създаде свързано решение за автомобили, което да
даде на шофьорите по-голяма увереност и спокойствие. Приложението ще бъде
комерсиализирано за първи път от френската верига Speedy като My Speedy. Чрез мониторинг в реално време на състоянието на превозните средства,
приложението помага на водачите като маркира потенциално опасни проблеми, за да се избегнат опасни инциденти, които струват време и пари.
Като лидер в индустрията, Bridgestone се ангажира да идентифицира и
решава ежедневните предизвикателства на шофьорите с иновативни и удобни
решения.
Днес цифровата революция предефинира това, което е възможно, и дава
възможност на Bridgestone да въведе новаторски решения за мобилност, за
да отговори на нуждите на шофьорите. Следвайки общоевропейски потребителски
проучвания и подкрепено чрез дигитални инструменти, My Speedy е решение на
Bridgestone, което помага на шофьорите да поддържат по-добре своите превозни
средства.
Видимостта на състоянието на автомобилите е проблемна област за много
хора, като шофьорите обикновено не знаят какво се случва под капака на колата
им. Това може да доведе до неочаквани и дори опасни ситуации. Но шофьорите вече
могат да се възползват от най-новите решения в областта на гумите и поддръжката
на превозни средства, за да бъдат по-внимателни, като същевременно спестяват
време и пари.
My Speedy използва вграден телематичен донгъл за наблюдение на всички
ключови компоненти на автомобила като гуми, спирачки, батерия, моторно масло и
сигнали по подразбиране - всичко това в реално време. И с помощта на
усъвършенстван алгоритъм, My Speedy дори притежава уникална способност да
предвижда проблемите, преди да се случат.
Ако се открият потенциални проблеми, приложението My Speedy дава на
шофьорите допълнително доверие и спокойствие, като изпраща предупредителни
сигнали към смартфоните им, както и съвети за най-добрия начин за предприемане
на действия, за да се реши проблемът. Приложението My Speedy също така дава на
потребителите удобна и лесна възможност за резервиране на срещите им в сервизи
и е пълно с образователни съвети и трикове за тези, които искат да научат
основни умения за поддръжка.
My Speedy е уникално приложение, тъй като в
момента е единственото решение за следпродажбено обслужване, предлагащо истински
прогнозни възможности за поддръжка на гумите и автомобила. Основните функции ще
бъдат безплатни, а някои по-модерни допълнения ще бъдат на разположение срещу
заплащане.
Първоначално, приложението ще бъде пуснато от Bridgestone във Франция
под търговската марка "My Speedy" в 20 магазина Speedy (Франция) от септември 2018 г., а постепенно ще бъде пуснато в пълната
мрежа на Speedy (Франция) от около
500 магазина. Концепцията, първоначално разработена като "Bridgestone
Connect", ще бъде разширена из Европа и извън мрежата Speedy в бъдеще.
Няма коментари:
Публикуване на коментар