Един от символите на
културния живот в града - Капана фест, бе сред специалните гости на откриването
Това е 7-и обект на веригата в града, с което той се нарежда веднага
след столицата по брой магазини. Откриването е поредната стъпка за устойчивото
разрастване и стабилното присъствие на Lidl на българския пазар и затвърждава
позицията на веригата като един от големите инвеститори, отговорни данъкоплатци
и работодатели в страната.
„С откриването на 90-ия ни магазин уверено вървим към това да бъдем
по-близо до потребителите, предлагайки на все повече хора нашия богат
асортимент от качествени продукти с оптимално съотношение качество-цена. Радвам
се, че юбилейният ни магазин е именно в Пловдив, където пловдивчани ни показват,
че се движим в правилната посока, като ни избират за своето ежедневно или
седмично пазаруване“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на
Лидл България.
Най-новият магазин Lidl се намира в Ритейл Парк
Пловдив и отговаря на концепция на марката, фокусирана върху по-модерни и
по-удобни магазини за клиентите и служителите. Магазинът се отличава с модерен
вътрешен дизайн, широки и удобни коридори, много по-прегледна и удобна подредба
на стоките. Целта е да превърне пазаруването в лесно и приятно занимание,
съобразно изискванията и предпочитанията на потребителите.
Един от символите на културния живот в града - Капана фест, бе сред
специалните гости на откриването на най-новия магазин на веригата в Пловдив.
Капана фест осигури част от своите атракциони на място в магазина, за да
допринесат за празничното настроение на първите клиенти. Освен много
забавления, първите клиенти на 90-ия обект на Lidl имаха шанса да се снимат за
спомен с кулинарните експерти шеф Иван Манчев и шеф Таньо Шишков, както и да се
възползват от допълнителни предложения на атрактивни цени, талони с отстъпки и
още много изненади.
Няма коментари:
Публикуване на коментар