Translate

четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Bridgestone е пионер с MOBOX - абонаментна услуга за първокласни гуми и услуги за превозни средства


Bridgestone осигурява удобство и спокойствие на шофьори с MOBOX

Bridgestone, най-големият производител на гуми и каучукови изделия, обяви пускането на услугата с месечен абонамент MOBOX. Предоставяйки на шофьорите удобство и спокойствие, MOBOX предлага нови гуми, пълна гаранция и други първокласни услуги свързани с автомобилите, и всичко това на достъпна цена на месец.
Bridgestone съчетава своя опит в бранша с възможностите, които предлагат макроикономическите и обществените тенденции, за да осигури решения на реалните проблеми, пред които са изправени шофьорите по пътищата. Bridgestone е в състояние да идентифицира предизвикателствата, пред които са изправени потребителите, благодарение на уникалното им разбиране за шофьорите, основано на научни изследвания и обратна връзка, получени чрез своята голяма и нарастваща мрежа от търговци на дребно - включително Speedy, Ayme Côté Route и First Stop. Икономиката на услугите показва, че потребителското търсене сменя фокус от продуктите към услугите. MOBOX позволява на клиентите да изпитат гумите като услуга.
Bridgestone сега предлага алтернативен подход за закупуване на гуми и поддръжка на автомобили. Както и за мобилен телефон, потребителите на MOBOX ще плащат месечна такса (от само 7 евро / месец) за гъвкава гама от услуги, които могат да бъдат персонализирани така, че да отговарят на нуждите и бюджетите на всеки.
Основните пакети включват нови висококачествени гуми, монтаж и пълна гаранция за щети свързани с гумите, както и допълнителни услуги свързани с превозните средства, като проверки на гуми и въртене, подравняване на колелата, пълнене на течност за климатик и чистачки, и др. Гаранцията означава, че ако клиентите на MOBOX претърпят пукнатина или някакъв друг вид повреда на гумата, тя ще бъде поправена или заменена безплатно. Клиентите ще имат възможност да адаптират своите пакети, така че да включват допълнителни продукти и услуги, като например сменяне на гуми през лятото / зимата, услуги за съхранение и подбрана поддръжка на автомобила.
Пакетите MOBOX покриват основните марки първокласни гуми и предоставят на клиентите достъп до централната уеб платформа MOBOX, от която могат лесно да управляват своите абонаменти онлайн. Всички клиенти също имат достъп до многоезичен телефонен център за поддръжка на клиенти.
Пусната за първи път в 25 магазина на First Stop във Франция през октомври 2017 г., услугата MOBOX вече е разширена до 30 магазина Speedy във Франция и 20 магазина First Stop в Испания от юни 2018 г. Абонаментната услуга ще започне да се разпространява в повече магазини във Франция и Испания през следващите месеци, както и в други европейски страни от 2019 нататък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар