Резултатите са част от the Nestle Cocoa Plan инициатива
на компанията, която цели подобряване the Nestle Cocoa Planса построени 42 училища в подкрепа на образованието на 10000
деца от района, чрез което компанията предотвратява експлоатацията на детски
труд.
живота на фермерите и качеството на
тяхната продукция, чрез активности, фокусирани върху по-доброто земеделие,
по-добрия живот за техните семейства и по-качественото какао. Благодарение на
Глобалната кампания носи силно послание към потребителите,
които стават все по-социално ориентирани - Докато се наслаждавате на почивката
си с KIT KAT, вие се присъединявате към мисията на Нестле за подпомагане живота
на фермерите, които участват в инициативата.
Кампанията включва документални видео клипове, две от които
вече са качени в локалния YouTube канал на марката.
Няма коментари:
Публикуване на коментар