Тя е посветена на различните превъплъщения на модерната жена. Предлага
различен
поглед върху винаги актуалните прически с обем, както и облеклото и
грима, подходящи за всеки сезон и всеки момент от деня.
Проектът е част от националната кампания на Rowentа - „Изрази всяко свое
Аз с Rowenta Volum’24”. Целта е създаването на своеобразен пътеводител на
стилната и модерна жена, видяна през погледа на звездния екип на Георги Петков:
гримьорът на 2014 г. Слав Атанасов и художникът, дизайнер и професионален
стилист Антония Йорданова.
Книгата може да бъде изтеглена на адрес: http://www.volum24club.rowenta.bg.
Главен герой в нея е единствената по рода си в България стилизираща преса за
обем – Rowenta Volum’24.
По повод лансирането на продукта през 2014 г. Rowenta създаде
ексклузивния Volum’24 Club, в който вече могат да се включат и новите
почитателки на бляскавия обем, закупили иновативния продукт. В клуба много
изненади очакват новите членове. Освен това там те ще получават професионални
съвети от най-добрите специалисти в сферата на красотата и ще са винаги информирани
за актуалните новини от света на модата и грижата за косата.
Дамите, които желаят членство в клуба, трябва да закупят пресата за обем
Rowenta Volum’24 до 17.01.2016 г. от магазините на Технополис, Техномаркет,
Зора и Техмарт и да я регистрират на по-горе посочения адрес. По-този начин ще участват
и за атрактивни награди. А 4-ри късметлийки, изтеглени чрез томбола, ще
получат възможност за лична консултация и стайлинг съвети от екипа на Георги
Петков, като приказната визия на победителките ще бъде увековечена от
професионален фотограф.
Няма коментари:
Публикуване на коментар