е в съответствие с
рамката на Съвета по международно интегрирано отчитане (IIRC), както и с
Глобалната инициатива за отчитане (GRI 3.1.). Той изпълнява ангажимента на
Coca-Cola HBC да комуникира напредъка на организацията по отношение на 10-те
принципа на Глобалния договор на ООН (UNGC), инициативата на бизнес лидерите за
водата UN CEO Water Mandate, както и бизнес форума на ООН „Грижи за климата“.
Това е третият интегриран отчет на
компанията, но за първи път обхваща всички аспекти на бизнеса, управлението и
устойчивото развитие.
Coca-Cola HBC се стреми да създава стойност чрез
резултати, постигнати с най-високите нива на качество, ефективност и грижа.
През 2014 г. тези резултати включваха:
·
2 млрд. каси
(1 каса = 5.678 литра) продадени напитки
·
589 млн.
обслужени потребители
·
2.1 млн.
клиенти в 28 страни
·
36362 преки
служители;над 600 хиляди души, заети в цялата верига
·
8.7 млн. евро
инвестиции в общностни програми
·
31296
доброволчески часа, инвестирани в развитието на социални и екологични
инициативи
·
Воден
отпечатък - намален до 18,4 млрд. литра
·
Въглероден
отпечатък - намален до 718 766 тона
·
73%
възстановяване на опаковките
·
91% рециклиране
на отпадъците от дейността
През м. г. инициативите
за устойчиво развитие на компанията бяха съсредоточени в три ключови области:
насърчаване на здравословния начин на живот, свеждане до минимум на
въздействието върху околната среда и създаване на ползи за местните общности.
Така напр. акцентите в здравословен
начин на живот са:
·
1,6 милиона
активни участници в спортни и фитнес програми
·
Напитки с
намалено съдържание на калории или без калории във всички пазари
·
Информация за
съдържанието на калории на лицевата страна на опаковката
През 2014 г. Coca-Cola HBC стана глобален лидер в сектора
напитки на световния индекс Dow Jones, както и на европейския индекс за
устойчиво развитие Europe Sustainability. Компанията е включена в индекса
FTSE4Good от създаването му през 2001 г.
Димитрис Лоис, Главен изпълнителен директор, сподели:
„Знаем, че успехът ни е тясно свързан с енергията и доброто състояние на нашите
потребители, както и с това на общностите, на които служим. Вече повече от
десет години непрекъснато усъвършенстваме подхода си към управлението на нашия
бизнес по отговорен и устойчив начин, гарантирайки, че печелим доверие като
създаваме стойност за всички заинтересовани страни. Тази стойност се определя
все повече от фактори отвъд финансовото представяне, а именно:екологичната и
социалната отговорност, репутацията ни в обществото, ангажимента на
заинтересованите страни, както и инвестициите в развитието на нашите служители.
Всички тези фактори допринасят за устойчивостта на нашия бизнес.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар