В разгара на лятото най-новите модни тенденции се
характеризират с персонална бутилка или кенче. Наред с белите летни рокли и туники, розовите
блузи и мъжките ленени ризи се нарежда и персоналният облик на клиента-изразен чрез кенче или бутилка Coca-Cola с неговото име. Напитката се съчетава добре и с
есенно дънково яке. Както може да видим от витрините на магазините – бутилката
си отива както с обувки на токче, така и с кецове. Любителите на шапки пък
могат да се насладят на своята персонална напитка на плажа под жаркото слънце
на лятото.
С най-иновативната кампания „Сподели Coca-Cola“ лятото ще
бъде още по-вълнуващо и незабравимо. За първи път в Европа емблематичното лого
на марката върху всички кенове и бутилки е заменено от най-често срещаните
имена и обръщения сред българите на възраст между 13 и 19 години. През цялото
лято потребителите ще имат възможност да споделят с близки и приятели любимата
си напитка с персонализирани етикети със 130 лични имена и 75 популярни
обръщения. Те са избрани след детайлно проучване на имената в България и
най-разпространените обръщения сред младите хора в момента. И в тази кампания
Coca-Cola не изневерява на принципите си да мотивира хората да споделят
щастливите моменти. Затова освен лични имена, любителите на марката ще намерят
в търговската мрежа продукти с надписи „Приятел“, „Фен“ и дори „Единствения“.
Компанията не пропуска да предизвика най-смелите си потребители да споделят
Coca-Colaс „Бившия“ или „Бившата“.
В специално разработения за кампанията интернет портал www.spodelicocacola.bg
всички потребители ще имат възможността да създадат и персонализират свои
собствени виртуални кенове, които да изпращат на приятелите си във Facebook.
Само за две седмици, от началото на кампанията в България, в социалната мрежа
има стотици споделени снимки на продукти с лични имена и обръщения.
---------
Няма коментари:
Публикуване на коментар