Това заявяват категорично анализатори. Хитът това лято е
безплатната бира, пишат френските вестници "Фигаро" и
"Монд".
Тази тенденция се затвърдява и в американски компании,
където все по-често се инсталират автомати за бира или се организират бирени
планьорки.
Безплатните бири за служителите най-често се раздават в
технологичните компании в Силициевата долина, където работният ден доста често
се оказва по-натоварен и по-дълъг.
Във фирмата за съхранение и споделяне на компютърни файлове
"Дропбокс" например всяка седмица се организира алкохолен петък.Това
е нетрадиционна оперативка, на която на служителите се сервира бира, но и
по-твърд алкохол като уиски.
В тази неформална обстановка сътрудниците на компанията
могат да се опознаят и да направят разбор на извършената работа и на
предстоящите задачи.
В рекламната агенция "Арнолд Уърлдуайд" в Бостън
служителите се събират редовно, за да обменят идеи около техния автомат за
бира, когото галено са нарекли Арни.
В цифровата медия "Триллист" в Ню Йорк пък
колективът се сплотява чрез дегустации на различни видове бира.
Няма коментари:
Публикуване на коментар