Това сочат данните на
последното проучване на международната асоциация за сертифициране ICERTIAS -
Best Buy Award 2019/2020*, проведено у нас през януари 2019 г.
Резултатите сочат, че
местните потребители определят Lidl като веригата, предлагаща най-доброто
съотношение цена-качество, въз основа на личния им опит с определени продукти
или услуги на българския пазар.
Допитването е проведено, сред
1200 българи, използвайки метода CAWI – DEEPMA, с отворени въпроси, като
респондентите имат избор сред широк кръг от продукти и доставчици на услуги, за
да определят предпочитанията си. В отговор на въпрос „Коя верига магазини за
търговия на дребно (супермаркет) на базата на личния Ви опит предлага
най-доброто съотношение цена-качество на българския пазар?“ мнозинството от
анкетираните посочват Lidl.
Изследването проследява личния опит, мнението,
удовлетворението и възприятията на клиентите и не оценява стойността на марката
или пазарния дял на продуктите.
„Сред основните
приоритети на Лидл България от стъпването в страната преди 8 години до днес,
винаги е било да помагаме на нашите клиенти да пестят средства и време, като ги
улесняваме в осигуряването на качествени продукти за своето семейство. В
последните години, повече от всякога потребителите стават все по-опитни при
избора на продукти и услуги, търсейки най-добра стойност за парите си. Затова и
тази оценка от страна на най-важната за нас аудитория – потребителите, е изключително
признание, но и още по-голямо задължение да задълбочим усилията си в това да
предлагаме разнообразна гама от продукти на характерното за Lidl оптимално
съотношение качество-цена“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен
директор на Лидл България.
--------
*Изследването на ICERTIAS
- Best Buy Award, цели да оцени потребителските преживявания и да определи
продуктите и услугите, които клиентите считат, че осигуряват най-доброто
съотношение между цена и качество. Изследването се провежда в съответствие с разпоредбите
на Международния кодекс за прилагане на пазарни изследвания и проучвания на
общественото мнение, приети от Международната търговска камара (ICC) и
Световната асоциация на специалистите по проучване на общественото мнение и
маркетинг (ESOMAR).
Няма коментари:
Публикуване на коментар