Translate

четвъртък, 7 март 2019 г.

Българските потребители определиха Lidl за веригата с най-добро съотношение качество-цена в страната


Това сочат данните на последното проучване на международната асоциация за сертифициране ICERTIAS - Best Buy Award 2019/2020*, проведено у нас през януари 2019 г.
Резултатите сочат, че местните потребители определят Lidl като веригата, предлагаща най-доброто съотношение цена-качество, въз основа на личния им опит с определени продукти или услуги на българския пазар.
Допитването е проведено, сред 1200 българи, използвайки метода CAWI – DEEPMA, с отворени въпроси, като респондентите имат избор сред широк кръг от продукти и доставчици на услуги, за да определят предпочитанията си. В отговор на въпрос „Коя верига магазини за търговия на дребно (супермаркет) на базата на личния Ви опит предлага най-доброто съотношение цена-качество на българския пазар?“ мнозинството от анкетираните посочват Lidl.
Изследването проследява личния опит, мнението, удовлетворението и възприятията на клиентите и не оценява стойността на марката или пазарния дял на продуктите.
„Сред основните приоритети на Лидл България от стъпването в страната преди 8 години до днес, винаги е било да помагаме на нашите клиенти да пестят средства и време, като ги улесняваме в осигуряването на качествени продукти за своето семейство. В последните години, повече от всякога потребителите стават все по-опитни при избора на продукти и услуги, търсейки най-добра стойност за парите си. Затова и тази оценка от страна на най-важната за нас аудитория – потребителите, е изключително признание, но и още по-голямо задължение да задълбочим усилията си в това да предлагаме разнообразна гама от продукти на характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
--------
*Изследването на ICERTIAS - Best Buy Award, цели да оцени потребителските преживявания и да определи продуктите и услугите, които клиентите считат, че осигуряват най-доброто съотношение между цена и качество. Изследването се провежда в съответствие с разпоредбите на Международния кодекс за прилагане на пазарни изследвания и проучвания на общественото мнение, приети от Международната търговска камара (ICC) и Световната асоциация на специалистите по проучване на общественото мнение и маркетинг (ESOMAR).

Няма коментари:

Публикуване на коментар