Translate

събота, 23 март 2024 г.

Kaufland България подкрепя „Часът на земята“ на WWF

Ритейлърът и природозащитната организация продължават да ангажират подрастващите с темата за устойчивото развитие в новия семестър на Panda Labs

 

 

Kaufland България подкрепя най-мащабната международна инициатива, посветена на опазването на природата - „Часът на земята“. Всеки клиент на веригата може да се включи в нея, като отдели час, за да направиш нещо, което обича, с мисъл за природата. Сред идеите, които дава ритейлърът, са:

ü  използването на торбички за многократна употреба като устойчивите алтернативи, които предлага веригата;

ü  избор на сезонни продукти от местни производители;

ü  приготвяне на ястие на растителна основа;

ü  разумен пазар с мисъл за природата;

ü  предложение към клиентите да заменят 5 продукта в хладилника си с по-устойчиви алтернативи.

А още идеи и предложения, как всеки може да подари час на земята, дават инициаторите от WWF – една от най-големите глобални природозащитни организации. В секцията в сайта, посветена на „Часът на земята“, организацията представя идеи за устойчиви действия, които всеки може да направи в подкрепя на инициативата, според своите интереси и начин на живот. Техните предложения може да видите тук.

Kaufland България и WWF продължават да ангажират подрастващите с темата за устойчивото развитие в новия семестър на Panda Labs

„Горди сме, че сме дългогодишен партньор на WWF в образователната инициатива Panda Labs, благодарение на която стотици младежи в страната разработват проекти и решения за опазване на дивата природа и за справяне с климатичните промени! Ние сме партньор на проекта от самото му начало и съмишленик на програмата за поредна година като част от усилията ни да ангажираме подрастващите с темите, касаещи опазването на природата и справянето с климатичните промени. Заедно с WWF работим в посока да открием следващото поколение изследователи и предприемачи, които ще помогнат за решаването на регионални и глобални проблеми“, коментира Кремена Георгиева, мениджър Корпоративни комуникации и социална отговорност“.

Последните години темата за устойчивото развитие се нарежда сред приоритетите в работата на Kaufland България. Само за последната година компанията е реализирала над 30 проекта, свързани с трите стратегически социални теми – околна среда, образование и култура и грижа за децата.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар