Translate

сряда, 20 март 2024 г.

Как умело да играем с думите e фокусът на следващата тема в Е-академия

Онлайн инициативата среща българските учители с Митко Павлов в интересен разговор този четвъртък, 21 март

 

 

Сладкодумният радиоводещ Митко Павлов е специалният гост този месец в онлайн инициативата на издателство Клет България - Е-академия. Темата, която ще разгледа, е: Игра с думи. Как да ги използваме умело? Срещата ще се проведе на 21 март, 17:30 ч., а всеки желаещ може да се включи напълно безплатно като се регистрира тук.

“Силата на думите е огромна. Ако имаш богат речников запас и висока обща култура можеш да постигнеш много. Знаейки как да се изразяваш и умело да използваш речта, много врати ще се отворят пред теб. Това е умение, което се учи с времето и изисква непрекъснато надграждане и усъвършенстване. Играта с думи става все по-забавна, когато непрестанно научаваш нови и разширяваш речниковия си запас.”, казва Митко Павлов.

Павлов завършва висшето си образование в НАТФИЗ “Кръстьо Сарафов” със специалност “Публична реч”. Веднага след дипломирането си, едва 22-годишен, става водещ на късната емисия в известна българска телевизия. На по-късен етап открива радиото и започва дългогодишна кариера там. За него то е емоция, която нищо друго не може да замести с такава пълнота. Митко обича да говори и да забавлява околните. Именно интелигентното му чувство за хумор и начинът на боравен с думите го правят отличим и разпознаваем от слушателите.

Инициативата Е-Академия подкрепя учителите в ежедневните трудности, през които преминават в работата си. Формата има за цел да среща аудиторията с известни личности, специалисти и лидери на мнение, които да предадат своя опит и гледна точка по актуални теми и такива, свързани с личностното развитие, обогатявайки ги не само професионално, но и емоционално. От своето начало през 2020 година до този момент като част от Е-Академия са реализирани 26 издания. Само през този сезон над 2000 учители са се включили напълно безплатно във вдъхновяващите срещи.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар